maestron Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Norbert Reithofer fick frågan om BMW riskerar att förvirra kunderna genom addera en framhjuldriven småbil till deras modellprogram som i dag enbart består av bakhjulsdrivna bilar. Reithofer svarade då att han inte är det minsta orolig att förvirra kunderna eftersom 4 av 5 BMW 1-serieägare, enligt en undersökning, tror att de kör en framhjulsdriven bil. http://www.teknikensvarld.se/nyheter/10 ... /index.xml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Mange bil- og bmwintresserte som kjører 1 serie tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Med andre ord er 80% av 1-serie sjåførene damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Med andre ord understyrer 1-serien for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 80 % av de SVENSKE som kjører 1-serie regner jeg med Er ikke overrasket! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 1-serien er jo en konebil de luxe da.. tipper de tallene der også passer rett på grafen over hvor mange kvinnfolk og folk som driter i bil,men liker stil som kjører 1'er kontra menn/gutter som kjører dem litt aktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Hehe, de jeg kjøpte E36 compacten ifra trodde den var fremhjulsdrevet etter å ha eid den i 10 år... Men de var jo også fast bestemt på at reg.reima var byttet da... På en M43 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Kanskje en litt luguber men driftig mekaniker så åssen det lå an og "tok servicen og reg.reima for dem" hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Hehe, godt mulig. Jeg hadde ikke så god peiling på de forskjellige motortypene, så lo godt når jeg så at det var kjededrift på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Det er ingen skam i å innrømme at en god del (hvertfall i Oslo) av disse kjøres som nr. to biler av koner og samboere, samt at disse er populære blant statusjagere og pappagutter som ikke nødvendigvis er interessert i bil. Jeg er sikker på at av de 80% så vet ikke over 50% forskjellen i egenskaper på vei mellom forhjuls- og bakhjulstrekk. Altså, det tar ikke mange sekundene før man skjønner hva man har når bilen spinner på snø/regnvær hvis man har det minste interesse/kunnskap for bil... Og den vanlige BMW kjørern er jo kjent for å være over snittet interessert i bil... Hvis man har mye interesse for bil så vet man at forhjulstrekk på premiumbiler det bare Audi som har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå