Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at det enkelte her inne som er så useriøse at det er kvalmt!!!! Skal ikke nevne noen navn her,,men dere vet vem hvem dere er....

Selv om jeg er jente så går det ann å skjerpe seg litt az!!!

Fysj!!

:angry:

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Åja...Og det var virkelig sjokkerene..Skulle fader meg ha gitt dem skikkelig ris!!Oppdragelese har dem ialefall ikke fått;)

Kanskje det er akkurat det de er ute etter :P hehe

Skrevet

Hvis noen driver å sender deg noe slibrig. så kan det være greit å melde fra til moderator. Blir for dumt at folk skal begynne å sende dritt på PM her inne kansje bare fordi du er jente. dette er jo et forum for BMW intresserte, uansett kjønn ;)

Skrevet

Jaja, tullinger finner man over alt da. Og dette er jo et rimelig mannsdominert "miljø" så man kan vel ikke forvente annet egentlig...

Du får legge ut navn og copy/paste det som ble skrevet vettu. Drite dem ut litt så tenker de seg nok om to ganger neste gang de vurderer noe sånn tull ;)

Skrevet
Ja har sendt mail til moderator:)

Tror kanskje ikke det egner seg svart på hvitt her...:P

Da blir det jo ekstra alvorlig utdritning da. Kjør på :lol:

Bare å sensurere de værste detaljene vettu... Blir jo nysgjerrig på hva slags apekatter som lusker rundt her inne :whatever:

Skrevet

Selv om det er et mannsdominerende miljø Rabies, så burde jo folk kunne oppføre seg ;) Vi er jo alle (de fleste) her av samme grunn. Og uansett kjønn, alder, størrelse og etnisk bakgrunn så skal man kunne oppføre seg modent og respektere andre brukere her inne :)

Skrevet
Selv om det er et mannsdominerende miljø Rabies, så burde jo folk kunne oppføre seg ;) Vi er jo alle (de fleste) her av samme grunn. Og uansett kjønn, alder, størrelse og etnisk bakgrunn så skal man kunne oppføre seg modent og respektere andre brukere her inne :)

Har ikke sagt noe annet jeg da. Bare mente at jeg ikke er overasket over at det forekommer.

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig

Skrevet

Har ikke sagt noe annet jeg da. Bare mente at jeg ikke er overasket over at det forekommer.

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig

Nei, du har for all del ikke sagt noe annet ;) Er fullstendig enig i det du sier, mulig jeg formulerte meg feil! Men det var bare litt forord på det jeg mente:

Vi er jo alle (de fleste) her av samme grunn. Og uansett kjønn, alder, størrelse og etnisk bakgrunn så skal man kunne oppføre seg modent og respektere andre brukere her inne :)
Skrevet

Hmmm...Okei...

PM nr 1---> Hey bebi;)Tror jeg så deg utafor KBS sentert,,fy fader sier jeg bare.Hvis du trenger hjelp med bil så skal jeg love deg at jeg står der med engang.Sånne damer vil jeg ha!Og du hadde garantert falt for meg,jeg har alt...21 cm hele veien..Så hvis du vil så ring meg....Skal love deg en natt du ALDR glemmer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...