316 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg bor i leilighet men fikk både diett- og kjørepenger. Var faktisk ikke klar over diett-pengene før hu kjerringa sa at jeg hadde krav på det. Jepp, det kommer ann på hvor du er stasjonert. I år er jeg hjemmestasjonert, dvs Elverum. Derfor får jeg diett uansett hvor jeg jobber utenfor Elverum.
DannyRS Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg får igjen: Vi har ikke skrevet ut foreløpig skatteberegning fordi skattekontoret vil trenge ekstra tid til likningsbehandlingen. Dette medfører at du får skatteoppgjør til høsten. Dersom vi har mottatt opplysninger om betalt/trukket skatt eller BSU, er dette vist øverst på siden.
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg får igjen:Vi har ikke skrevet ut foreløpig skatteberegning fordi skattekontoret vil trenge ekstra tid til likningsbehandlingen. Dette medfører at du får skatteoppgjør til høsten. Dersom vi har mottatt opplysninger om betalt/trukket skatt eller BSU, er dette vist øverst på siden. Svarte. fikk denne jeg og. da spørs det bare om ikke oppgjøret først kommer i oktober. noen av dere som har fått denne beskjeden som har jobbet i utlandet/utenriks?
DannyRS Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg får igjen:Vi har ikke skrevet ut foreløpig skatteberegning fordi skattekontoret vil trenge ekstra tid til likningsbehandlingen. Dette medfører at du får skatteoppgjør til høsten. Dersom vi har mottatt opplysninger om betalt/trukket skatt eller BSU, er dette vist øverst på siden. Svarte. fikk denne jeg og. da spørs det bare om ikke oppgjøret først kommer i oktober. noen av dere som har fått denne beskjeden som har jobbet i utlandet/utenriks? Ja, oppgjøret kommer da i oktober. Jeg får meldinga pga jeg har selvangivelse for næringsdrivende..
Tore Diesel Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 For et tvers igjennom råttent system. Etter å ha snakket med ei "eldre" dame på skatteetaten, etter å vært nr 53 i køen, fikk jeg beskjed om at jeg sannynligvis må vente på selvangivelsen som kommer i posten en gang etter påske. Hvorfor jeg ikke fikk opp skatteberegning i mottat boksen, kunne hun ikke svare på, og hun kunne heller ikke hjelpe meg med det. Hun kunne derimot fortelle meg at hun så skatteberegningen min, på skjermen sin Selvangivelsen for 2009, ligger i "Min Arbeidsliste" boksen, men altså kun selvangivelsen der man kan forandre opplysninger, og ikke beregningen.
BMW-Coupe Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Samme som står med meg det... Fordi vi bor i Molde det da eller....
Tore Diesel Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Samme med kjerringa også, så det er nok en fare for det ja.
BMW-Coupe Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Samme med kjerringa også, så det er nok en fare for det ja. Samme med kvinnfolke her også... Får satse på at det komme iløpet av dagen!
E.H.D Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Fikk igjen her også gitt og det før lån var satt opp..Men det er jo 850.000 som får smell. Ingen BMW-eiere? Å joda, her ble det baksmell, men mindre enn jeg trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå