vetu03 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Hei.. Har bare noen spørsmål angåpende Halo Rings, noen som har erfaring med ringene fra bimmian.com, Hvilket ringer er de fineste og er det stor forskjell på de.. Tenker da på alle disse: Eller er den noen som har andre forslag tilk ringer?! Er til E46.. Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Biltema sine 499,- ringer skal vistnok være av fin kvalitet, spessielt sett opp mot prisen! OG problemet med å bestille fra usa er jo at det er PES å sende tilbake hvis di slutter å virke osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 ikke kjøp det greine der, ser ikke bra ut. kjøp ccfl ae.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Blir ikke noe biltema ringer hvertfall.. Har så dårlig erfaring med de så!! Så tenkte mest ccfl Vs. LED ringene.. Får også kjøpt enkle ringer, trafoer og deler til ringene om de skulle slutte å virke. Så det er nok ikke det største problemet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Blir ikke noe biltema ringer hvertfall.. Har så dårlig erfaring med de så!!Så tenkte mest ccfl Vs. LED ringene.. Får også kjøpt enkle ringer, trafoer og deler til ringene om de skulle slutte å virke. Så det er nok ikke det største problemet!! Åssen problemer hadde du med biltema sine? Har nettopp montert de sjøl skjønner du Funka fint i 1 uke hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Blir ikke noe biltema ringer hvertfall.. Har så dårlig erfaring med de så!!Så tenkte mest ccfl Vs. LED ringene.. Får også kjøpt enkle ringer, trafoer og deler til ringene om de skulle slutte å virke. Så det er nok ikke det største problemet!! Åssen problemer hadde du med biltema sine? Har nettopp montert de sjøl skjønner du Funka fint i 1 uke hvertfall.. Kammarat som hadde problemer.. Hmm, mener de sluttet å virke etter en måned.. Også hvis det var litt kaldt ville som oftest 1 eller 2 av de ikke tenne.. Men kan jo ha skjedd ting etter dette da. det er 1,5 år siden eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Mine Biltema-ringer har fungert feilfritt i hele vinter. Samme kvalitet som de "alle andre" selger. Verdt et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Mine Biltema-ringer har fungert feilfritt i hele vinter. Samme kvalitet som de "alle andre" selger.Verdt et forsøk Det høres bra ut.. Ja, er jo ikke værre enn å prøve men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 også kan man jo bare ta med kvittering og be ekspeditør bli med ut å se på ringene om det er noe feil med di. OG di koster jo halvparten av CCFL og kan ikke tenke meg noen tenker "tenk hvor mye finere det hadde vært om vetu hadde ccfl ringer og ikke biltema". my 2 cents. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 jeg kjøpte mine fra biltema for over 2 år siden. og de har funket helt problemfritt i over 2 år. eneste jeg har merket er om det er -10 eller kaldere så kan ringene bruke 1 min på å tenne skikkelig. og biltema ringene er CCFL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå