Østgaard Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Satan! Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Med all respekt, en så strøken E30 burde ha panser-bh... Verdt å beskytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Dæven ja, denna var bøs:) Hvor er bildene tatt? HEHE hemmelighetsfull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Sinnsykt gromt stuk som vanlig Ståle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 hehe takkerr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 utrolig grom rat ståle!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Den teaseren var verdt å vente på. GROOM bil det der Fiksa du felger selv ? Meiner jeg så noe tilsvarende liggende til salgs i statene som kun var brukt 1 gang etter lakkering av senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 kjøpte de av christian med den grønne e30n å lakke å slik selv =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Hoho, dette ble RÅTT! Digger ratlook når det er skikkelig gjennomført, og dette er 9/10! RÅTT Ståle Liker rat stuk! Er jo kul bil for noen få tusen kroner. Tenker på å lage min og om til rat til sommeren, men får ikke tak i noe tak bøyler. Har mine orginale liggende jeg, hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Denne tråden har jeg lett etter! Helrått! 10/10 faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 faen nå treger jeg på at jeg hugga e30`n min!!! fakkfakkfakk!! NÅ fikk jeg lyst på rat-look! monter k-sport camberplaterforan, så blir den ca 1,5 cm lavere det ble min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Dennne er vel også død nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Dennne er vel også død nå gått i kloa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Hva har skjedd med den? Den er avskiltet hvertfall..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 den sedanen jeg hadde er vraka, fikk så mye innkallingsbrev i posten og slik, og til slutt kom politiet på døra og skulle ta skilta. Men den er blitt/blir vel mest sansynlig erstattet av en annen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå