Koksore60 Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Ja har sett på akkurat dette har sett at det er disse felgene på m3 på need for speed shift covere har vet ikke hve disse er replica av Jeg liker heller ikke svarte felger kjøpte disse på finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=21996504 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Ja her snakker vi. Ny bil jo! Dette var mye bedre enn de kjedelige svarte "stålfelgene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Kjempetøff bil, og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Utrolig kule, fete, pene, gromme felger! Felger er halve bilen! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Takktakk Ja angrer ikke på dette bytte disse felgene var i ballanse også hehe ja venter på m front også nå. Da tror jeg jeg er ferdi med bilen. Å nei den blir ikke senket mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Lite nytt men legger ut et bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå