Sturlis Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Få hivd hu ut da, ærlig talt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Åh herregud... Jeg føler jeg har kommet til kvinneguiden.no jeg og når jeg leser alle de såre fintfølende mannfolka her... kom over det.. Det er et forum og da må man regne med at det komme piss fra enkelte folk til tider.. Når det gjelder gubben, hvor stor skade har han tatt av dette? Han har registrert seg med et nick(gubben) kun for å kommentere hennes innlegg.. Hvis man leser alle innleggene hans så er det jo eneste han har skrevet er i trådene hennes.. I det første innlegget hans så framstiller han seg selv som kjøper, for så å forandre det til at han er en bekjent av kjøper.. Nei, prøv å se forskjellen på internett og det virkelige liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Åh herregud... Jeg føler jeg har kommet til kvinneguiden.no jeg og når jeg leser alle de såre fintfølende mannfolka her... kom over det.. Det er et forum og da må man regne med at det komme piss fra enkelte folk til tider.. Når det gjelder gubben, hvor stor skade har han tatt av dette? Han har registrert seg med et nick(gubben) kun for å kommentere hennes innlegg.. Hvis man leser alle innleggene hans så er det jo eneste han har skrevet er i trådene hennes.. I det første innlegget hans så framstiller han seg selv som kjøper, for så å forandre det til at han er en bekjent av kjøper.. Nei, prøv å se forskjellen på internett og det virkelige liv! Okey... Tydelig at du ikke har lest tråden hvor hun prøver å skape hat mot gubben via å anklage gubben for sextrakasering via pm på forumet som ble avslørt av moderatorene her inne som ren løgn. Det ble også avslørt at hun etterhvert laget seg flere profiler her inne som hun brukte i et forsøk på å forsvare seg selv. Vet ikke hvordan det er med deg men jeg anser falske anklager om sextrakkasering som meget alvorlig Forøvrig er det jo greit at hun unnskylder seg men troverdigheten hennes er jo nå meget svekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Jo jeg har lest det, men det hadde vært værre hvis det hadde vært nevnt navn... Hun har gjort det mot en som har nicket "gubben".. En som kun registrerte seg her for å diskutere i trådene hennes og som forøvrig ikke var kjøper av bilen, men en bekjent.. så hun har kommet med de påstandene mot en ingen vet hvem er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Jo ser den, men blir jo ikke særlig trivelig å være bruker her inne hvis man blir anklaget for sextrakkasering... Så kan ikke se at falske og grove anklagelser her inne kan forsvares selv om vi bruker nick istedenfor fulle navn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Jeg er enig i at det ikke er noe hyggelig, men hva er vitsen med å lage så mye styr ut av det? Det jeg mener er, kom over det.. Dette er ikke ment som noe forsvar i forhold til sånn hun har holdt på, bare så det er sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Den gamle gubben som (vistnok skulle ha) kontaktet crazy på pm viste seg å være i 20åra. Viste crazy egentlig hvem hun anklaget? viewtopic.php?f=9&t=145036 viewtopic.php?f=9&t=148000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Åh, herre, er det ikke mulig å legge denne saken død? Trodde det skulle gå greit å unngå såpass mye drama på et mannsdominert forum som bimmers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 spørs nok om det er en stor del mannsjåvinister her på bimmers, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Jeg har ialefall vært voksen nok i denne tråden å bedt om unnskylding for tåpelig innlegg di siste dagen. At noen av dere nå tar frem sakene i ny tråd sier vel heller litt om dere.Og at det er dere som fortsetter denne diskuteringen her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Før du uttaler deg om meg -skal du kjenne meg. Før du uttaler deg om mine holdninger -skal du vite noe om dem. Før du uttaler deg om mitt liv -skal du leve det. Før du uttaler deg om NOE -skal du tenke deg om og feie for egen dør..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Beklager. var ikke meninga å bringe det opp igjen. hadde ikke hørt om dette før jeg leste trådene i sted. Dumt av meg. Bra du står fram og beklager deg nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Latterlig hele saken (= IP ban, slett profilene, så greit er det, ferdig med den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Jeg kan forstå at det blir bråk av slikt etter hva jeg har forstått uten å sette meg så veldig inn i saken! Men ærlig talt folkens! det er da strengt tatt ikke deres oppgave å dømme trådstarter opp og ned vel? Det hun gjorde var meget drøyt gjort, det er jeg enig i men er ikke dette ett forum for alle da, man kan da ikke drive å stenge folk ute fra et BMW forum. Nå har vi fått en beklagelse og med håp om at ingen liknende hendelser skal skje igjen så synes jeg vi skal gi en siste sjanse, bare det at vi får en beklagelse er jo et "sunnhets" tegn Men skulle det gjenta seg så er jo saken en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg