Gå til innhold

Kristiansand - Anbefalt sted å kjøpe dekk?

Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg leter etter en dekkforhandler som har helt greie priser på sommerdekk (henholdsvis 195/65 R15).

Jeg har også vurdert å kjøpe dekk fra DekkOnline.com, men da må jeg finne et sted som kan skifte dekk på felgene.

Noen som har en anbefaling? Eller forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan varmt anbefale dekkonline vertfall.

Kjempepriser og kort leveringstid. Å legge om gjør vel hver og ett bilverksted?

Enig. for å legge om dekk tar de oftest 500+-! men du kan lett spare 1500-2000 på å kjøpe dekk fra dekkonline.

Det beste er jo å velge noen dekk på dekkonline for så å ta deg en tur og spør hos lokkale dekkforhandlere og sammenligne pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkomsentingen på Evje... Handler alltid der.. Der er de billigst og veldig bra service..

Hyggelige men korrupte svin når det kommer til VAG rabatten som egentlig skal være ufattelig bra.

Heretter kjøper jeg alt på Wash'n Oil. Har fått knall service og gode priser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkomsentingen på Evje... Handler alltid der.. Der er de billigst og veldig bra service..

Hyggelige men korrupte svin når det kommer til VAG rabatten som egentlig skal være ufattelig bra.

Heretter kjøper jeg alt på Wash'n Oil. Har fått knall service og gode priser der.

Jaha!!

Jeg sparte 1000kr pr dekk på GoodYear F1 hos dekkomsetningen i forhold til Dekk 1...

Jeg har heldivis ikke noen VAG produkter så slipper det problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var innom Wash'n Oil, men iogmed at daglig leder var ute med spysyke, var det vanskelig å få noe tilbud fra dem ..

Dermed ble det dekkonline.com, bestilte 4 stk Pirelli CINTURATO P6 195/60 R15 88H BSW :)

Dog, dekkonline har ikke noen registrerte "montasjepartner" som de kaller det, i Kristiansand .. så jeg må nok lete litt. Med mindre noen har ett tips =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...