Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, skal holde meg unna BMW CCN, Bimmerstreff og ikke minst dette forumet. Hade :-)!

ingen som har bedt deg ikke å komme på treff eller være her på forumet. alt jeg prøver på herer og få deg til å forstå at mini er et eget bilmerke som eies av bmw. og at mini ikke en bmw.

samme som at smart ikke er mercedes. men bare et bilmerke eid av mercedes.

eller opel som eies ev general motor company. men fortsat er en opel og ikke en GMC

til og med vauxhall astra gsi er klin lik en opel astra gsi. men fortsatt er 2 forskjellige bilmerker.

har også søkt rundt på nett en stund nå. og der er det flere steder man finner svart på hvitt at mini ikke er bmw. men kunn eies av bmw.

eksempel her.

"Mini is an automotive brand owned by the BMW Group that has produced the successor of the original Mini since April 2001"

på norsk er det

Mini er et bil merke som eies av BMW Group som har produsert etterfølgeren til den originale Mini siden april 2001

så mini er et helt eget bilmerke som eies av bmw.

og på venstre siden der det står hvilke biler du har står det BMW R53. det eksisterer ikke. ifølge realoem så heter det mini R53. nok et tegn på at det ikke er en bmw.

men nå har denne tråden sklidd veldig ut ifra hva den egentlig handler om syns jeg. så skal denne diskusjonen fortsette burde det muligens startes en ny tråd hvor dette er topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini er et bil merke som eies av BMW Group som har produsert etterfølgeren til den originale Mini siden april 2001

Ja, der står det jo svart på hvitt at det er en BMW spør du meg. Den har Minilogo på panseret fordi det er en Mini, men den er eid av BMW Group og også produsert av BMW group. Selvfølgelig er det da en BMW.

Blir derfor litt feil for meg at du sammenligner Mini og BMW med Opel og GM. GM er et stort konsern som bare eier Opel, de produserer den vel ikke? Nå er jeg litt på tynn is, men meg bekjent så produseres fortsatt Opel på Opelfabrikken, mens Mini produseres på BMWfabrikken. Slik har i hvertfall jeg forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cooper versions of the Mini (bmw) production cars that are still built in England but are now owned and marketed by BMW.

Cooper versjoner av Mini (bmw) biler som fremdeles er bygget i England, men er nå eid og markedsført av BMW.

det vil si at alle cooper vrsonene av mini er produsert mens bmw eier selskapet. men de er laga på egen fabrikk i england ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3resctc3]Bilen er nå klar for Valle :) Vasket, clayet, polert og vokset.

Ja, DET har du tid til, men å møte opp på gardermoen...? :twisted:

Hmm? ;)

Hadde uansett ikke hatt sjans til å være på Gardermoen så lenge. Kombinerte vask og polering med litt opplegg i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...