Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ble ingen tur på meg heller, rakk å bli ferdig med bilen, sånn kjørbar, men mangler å montere ene dørpanelet og lister osv så er ikke noe å dra med dit :P

Skrevet

jeg var der....

siden det var første gang så kan jeg ikke si om det var mange eller ikke der, men var i allefall en del biler der.

kjente også igjen en del biler fra her inne.

Skrevet

syns det var en del fine biler der. Men var ikke like mange biler som i fjor syns jeg. Spørte hvor mye biler som var registrert inn i år rett før premieutdelingen. Og da var det 190 biler.

Skrevet

Du skulle tatt burger, de var varme ;)

Masse flotte biler der, vet vanligvis ikke hvor mange m3'er det er i omløp,men det begynner å bli mange på treff etterhvert - 2 csl'er og den gule raketten E92 M3++ :D

Skrevet

Jeg var innom en kort tur rett før 13:00 tiden, og tok noen bilder. Driver å jobber med de, og legger de her etter hvert som jeg får ut finger'n (ting tar tid...)

viewtopic.php?f=6&t=116867&start=315

Blir ikke så mange, men....

Når det gjelder treffet så syns jeg det er flott at det kan arrangeres noe slikt, uten at det skal være inngangsbilletter som koster osv osv. Overrasket over at det ikke var flere der. Hadde jeg eid en bmw så ville dette vært ett prioritert treff for min del.

Skrevet
Jeg var innom en kort tur rett før 13:00 tiden, og tok noen bilder. Driver å jobber med de, og legger de her etter hvert som jeg får ut finger'n (ting tar tid...)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... &start=315

Blir ikke så mange, men....

Når det gjelder treffet så syns jeg det er flott at det kan arrangeres noe slikt, uten at det skal være inngangsbilletter som koster osv osv. Overrasket over at det ikke var flere der. Hadde jeg eid en bmw så ville dette vært ett prioritert treff for min del.

Hei!

Er det evt lov å tjuvlåne bildene dine og legge inn på andre forum? Eksempelvis 02/classic - om du har bilder av noen av de bilene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...