Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det evt lov å tjuvlåne bildene dine og legge inn på andre forum? Eksempelvis 02/classic - om du har bilder av noen av de bilene.

Spre de rundt så mye du vil :) Men jeg tror ikke jeg har ett eneste bilde av classic bilene pga den teipen som hang forann alle bilene :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns det var en del fine biler der. Men var ikke like mange biler som i fjor syns jeg. Spørte hvor mye biler som var registrert inn i år rett før premieutdelingen. Og da var det 190 biler.

Jeg syntes vel personlige det var flere spesielle biler der ifjor, men det var da noen veldig gromme år også.

Sist jeg fikk med meg var det 196 men sitter ikke med papirene på det. Ifjor var vi 238 eller noe, så er nok riktig det Sjøbuse. Iår prøvde vi bruke hele område mere.

Jeg kom hjem istad og må si jeg er noe slitten etter lange dager denne ihelgen.

På vegne av styret var vi fornøyd med oppmøte og håper dere som var der hadde en hyggelig dag. Vi gjorde iallfall vårt beste denne helgen.

Mvh

Glenn

Styre medlem av Bmwccn ØST avdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tok bilder nede i 1-er kroken da?

Kan du si, jeg ble sendt ned i "diverse" sammen med 8-serier og alpinaer i en 1'er cab :P Den var litt ute av vannet der nede..

Syns det er rart så få bilder ble lagt ut av den gule M3 LE Individual ESS++ den skulle jeg gjerne hatt her hjemme på gårdsplassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...