photowerkz Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Hei!Er det evt lov å tjuvlåne bildene dine og legge inn på andre forum? Eksempelvis 02/classic - om du har bilder av noen av de bilene. Spre de rundt så mye du vil Men jeg tror ikke jeg har ett eneste bilde av classic bilene pga den teipen som hang forann alle bilene
Glenno Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 syns det var en del fine biler der. Men var ikke like mange biler som i fjor syns jeg. Spørte hvor mye biler som var registrert inn i år rett før premieutdelingen. Og da var det 190 biler. Jeg syntes vel personlige det var flere spesielle biler der ifjor, men det var da noen veldig gromme år også. Sist jeg fikk med meg var det 196 men sitter ikke med papirene på det. Ifjor var vi 238 eller noe, så er nok riktig det Sjøbuse. Iår prøvde vi bruke hele område mere. Jeg kom hjem istad og må si jeg er noe slitten etter lange dager denne ihelgen. På vegne av styret var vi fornøyd med oppmøte og håper dere som var der hadde en hyggelig dag. Vi gjorde iallfall vårt beste denne helgen. Mvh Glenn Styre medlem av Bmwccn ØST avdelingen.
Stratos Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Ett lite bilde fra meg og da: Quick 'n dirty photoshop
Glenno Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Får av en eller annen grunn ikke lasta opp bilder i jpeg format nå?
BimmerE46 Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Her er noen få bilder som jeg fikk tatt i farta Litt usortert. Enjoy! På e6'n innover mot alnabru! På treffet!
noekult Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 ^ Tusen takk. Like greit at jeg ikke tok med bilen min, ville følt meg crap blant gromhetene Edit: Menneh, sladde skilt på CSL osv??
Wacman Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Litt morsomt at det bildet av den drøyt styla X6'en er tatt mens den står foran en traktor
BimmerE46 Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Litt flere nå. Kommer med enda flere bilder litt senere i kveld.
S.Arnesen Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Edit: Menneh, sladde skilt på CSL osv?? Reg nummer er offentlig info, så er ingen grunn til det da...
///FredriK.S Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Her er da noen av bildene jeg tokk - Fredrik
Glenno Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Legger ut noen bilder av de jeg tok (ikke redigert i photo program:
Wacman Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Ingen som tok bilder nede i 1-er kroken da? Kan du si, jeg ble sendt ned i "diverse" sammen med 8-serier og alpinaer i en 1'er cab Den var litt ute av vannet der nede.. Syns det er rart så få bilder ble lagt ut av den gule M3 LE Individual ESS++ den skulle jeg gjerne hatt her hjemme på gårdsplassen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå