AutoMartin Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Har en 318i E36 som når jeg drar den opp i turtall sperrer på ca. 5200. Og hvis jeg da girer kjapt og prøver å dra videre på neste gir, fusker og putrer den som om den får for lite bensin....Sviver ellers greit. Hva kan dette være? Har nylig byttet bensinfilter, luftfilter, plugger, fordeler og ledninger. Det var ikke før jeg fikk prøvd en annen 318 at jeg innså hvor ille det var Kan jo nevne at jeg kjører med "powerfilter", og en chip jeg handlet på e-bay. Kan noe av dette spille inn på noen måter? Og tilslutt nevner jeg at den har begynt å tikke bitte grann på ventilene. Noen ideer???
spaix Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 kan ikke bare være vakum slangen som er morken da? en kompis av meg hadde samme problem å da var det bare vakum slangen:)
nidfrost Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 kan ikke bare være vakum slangen som er morken da?en kompis av meg hadde samme problem å da var det bare vakum slangen:) sliter litt med samme problem selv.. men på 316 e36.. hvor sitter denne vakumslangen du snakker om?
Bimmerlars Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Sjekk kamaksel for slitasje om det er m40 motor
AutoMartin Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Er det vakumslangen fra trykkregulatoren til bensinen som menes her? Og. ang kammen, så er den sannsynlig slitt da den tikker....
vegard89 Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Sjekk kamaksel om den er slitt som bimmerlars sier. Dette er en svakhet på m40 motoren! vært borti det samme.. ganske så sikker på at det er det
CrZyWiz Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Det er kammen din som er slitt, kjent feil på M40 motoren.
TDV Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 er nesten 99% sikker på at det er kammen. skjedde det samme med bilen min/ kjerringa sin. lempa ut motoren. mista ned i en m42 318is i steden, fungerer som gull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå