Howrd Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Som topic, hvor får jeg kjøpt senkeskåler til min E34 520? Har lett hos schmiedmann, koed osv, men kan ikke finne noe hos de. ebay er sperret på jobben , så har ikke sjekket Har tengt på å modifisere de orginale, men hadde vært morro å ikke blitt tatt for noe "heimlaga" til biltilsynet når jeg skal godkjenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 fant faktisk ett sett nå, ved en ren tilfeldighet. men det finnes ikke noe som senker mere enn 10mm? http://schmiedmann.no/5_serie/E34/utsty ... 9.htm#1840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Senkeskåler senker ikke mer enn 10mm nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 okei, fordi det ikke blir no mer å gå på øverst i tårnet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Maks 10mm på skålene, kjøp fjører i tillegg ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Skal kjøpe et komplett senkesett. gidder ikke styret med justerbart igjen men av andres erfaring så vet jeg at den kommer til å bli for høy frem, så må få den ned litt til der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 GS skaffer også senkeskåler. Bestilte det derfra til min E39 i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 skaffer til hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 390 +moms tror jeg det var. Men ligger ikke i nettbutikken, så man må ringe dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå