Gå til innhold

BMWccn.no nede?


håkon_w
 Share

Anbefalte innlegg

Let blandt venner og venners venner etter "entustiaster" innen koding og database. Alltid noen som kjenner en som gjør slikt i søvne, og som kunne hjulpet til(for en fillesum og ett brett cola) :)

Om du siktet til at jeg skulle leite, har dessverre ikke jeg mere med få istand enn andre medlemmer av bmwccn (gratis arbeide, bensin, bom, tlf, parkerings utlegg og tiden det går med som styrerepresentant i bmwccn øst avd holder egentlig nok for min del ;-) ).

Klubben er bygget på frivillighets arbeide men i denne saken om oppgradering av hjemmeside med fora, nettshope etc... vurderes det å sette denne jobben bort. Om noen vet mere om og syntes slike ting er enkelt få istand er det jo kjempe topp. Stå på og hjelp til, det er det mange som syntes er helt topp når noen kan bidra en bare fortelle andre hvor enkelt det er :-).

Sier ikke at det så enkelt :) Men bare at det er ett veldig gjennomførbart alternativ.. da det er ganske mange i dette lange land som er veldig INN i dette med koding av databaser og php osv. Jeg selv kommer til kort, for 5-6 år siden så kaaaanskje.. men nå er alt glemt ved hjelp av kontinuerlig helgefyll :P

Og det er bare forum delen som tar tid og arbeid, selve forsida med linker til diverse osv. er jo ikke den store delen i det totale sammenhengen.

Uansett, lykke til videre med klubben :)

Jeg syntes et brett med cola og pizza virket som et billig og fint alternativ jeg og som du sier er det jo bare gjøre dette i søvne for de som kan dette :applause: . Synd at du ikke kunne bidra da :cry: . Merker mange forlanger og ser på ting som en selvfølge eller veldig enkelt å bare gjøre ting, selv har de hverken tid eller intressert i gratis arbeide :idea: .

Veldig enig at et nytt fora har latt vente lenge på seg og skulle ha vært på plass for flere årssiden slik det ble lovet. Vel får bare dra en strek over det tidligere å håpe på at komiteen får inn mange forslag slik at dette er oppe går iløpet av dette året :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og det er bare forum delen som tar tid og arbeid, selve forsida med linker til diverse osv. er jo ikke den store delen i det totale sammenhengen.

Dette har du åpenbart ikke mye forstand på... og det er akkurat det som trolig er problemet når klubber og foreninger a la BMWCCN skal ha gjort en ekstraordinær oppgave. For mange uten reell kompetanse blander seg (les: det blir mye søl med for mange kokker) og prosjektledelse er uten tvil en større oppgave i denne sammenhengen. Utfordringen er naturligvis hvordan man utvikler sider som er lette å vedlikeholde (altså hele siten) og dagens bimmers har da også av samme årsak vesentlig færre sider enn tidligere. Jeg vil tro at BMWCCN´s ambisjoner er ganske store i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et håp om at jeg kan få kjørt restore av den siste disken senere i dag, men kan ikke love noe.

Etter det må det også spilles av noen log-filer til databasen. Stay tuned.

Bra jobba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...