Weltzin Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Da var bilen eugodkjent, og hatt oljeservice. Fikk nye skiver og klosser, samt bremseskjold bak, noe bremseslanger og rør tror jeg det og ble. og noe stabilisator? foran.. Blir sikkert billig.. Så etter å ha kjørt Nissan Navara og Mercedes A klasse, begge med diesel i halvannen uke, var det litt godt å sette seg inn i en skikkelig bil med bensinsekser igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Vurderer å bytte bil, så om noen er interresert i denne - kom med bud. Innbytte vurderes, både dyrere og billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Har nå vært å henta rustfri venstre forskjerm, så da blir det å bytte den og høyre dør når de slutter å salte veiene Nøkkelen har og begynt å kødde, rekner med batteriet er ferdig, så da er ny nøkkel bestillt og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Da har bilen de siste månedene fått ny nøkkel, ny dynamo og klokkefjær til airbag.. Som den vinglepetter jeg er, vurderer jeg nå å beholde bilen. så sant det ikke kommer noen med penger, eller en pen e60 som jeg bare må ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Vurderer å gå ned til 18" sommerhjul igjen.. Noen som har bra felger med gode dekk på som er interesert i byttehandel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 nye fordekk bestillt, og blir sannsynligvis montert neste uke. Ellers så blir det rustfiks og lakk på frontleppe etter sommerferien, om bilen ikke blir solgt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Da har bilen fått nye dekk foran. Har skiftet venstre forskjerm og høyre dør, så nå er de rustfrie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Da står bilen i biter hos lakkverksted og blir tatt rust på, så nå blir den så bra at. Var innom idag, og glemte å ta bilde.. stod der uten fangere og høyre forskjerm. Så da blir denne lagt ut for salg igjen når den er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Nylakkert frontfanger, og tatt rust rundtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Olje og filter skiftet, AC kontrollert og påfyllt, nye støtdempere bak mottat, må bare skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 En sørgelig dag idag.. Mitt siste bilde av bilen Da var bilen solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå