Larsegutt Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 I år vil vårtreffet vårt bli holdt i Ørsta ved Foraform. (adr er: MOSFLATEVEGEN) * Utstilling med stor premiering i mange klasser! * Kjeglekjøring i flere klasser! I tillegg legger vi opp til en kjøretur på Lørdagen 2.Mai! Del å spre ordet slik vi får en fin og innholdsrik BMW dag Mer info kommer fortløpende så følg med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Oppdatert info! I år vil vårtreffet vårt bli holdt i Ørsta ved Foraform.(adr er: MOSFLATEVEGEN) PROGRAM:1100 - Åpner treffet1200 - Påmelding kjeglekjøring1300 - Førermøte1315 - Kjeglekjøring ------> Premiering (tidspunktene er ca estimat) Det blir premiering i: UTSTILLING:- Fineste bil 70- tallet- Fineste bil 80- tallet- Fineste bil 90- tallet- Fineste bil 2000- tallet- Fineste bil 2010- tallet- Beste Oldtimer- Publikums Favoritt- Langveisfarer- Beste motorlyd KJEGLEKJØRING:1-2-3 plass, 1-4 serie1-2-3 plass, 5-8 serie 15 pokaler + div sponsor artikler. * KIOSK- Salg av pølse med brød, brus, kaffi, sjokolade- Diverse klubbmatriell. TJENESTER:Vi tilbyr utlån av diagnose leser (feilkode leser) Vi legger vi opp til en kjøretur på Lørdagen 2.Mai!Vi møter samme sted, MOSFLATEVEGENKlokken :1100.Turen vil gå fra Ørsta til Stryn. Vi samles i Stryn sentrum, eventuelt en matbit før vi returnerer møt Ørsta igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Var ikke 11 fryktelig tidlig og kjøre mot Stryn? Tenker på dei som har planer om litt øl fredagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Koding av diverse på e60'n min, noen av dere her som har utstyr og ork til å ordne det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekbraute Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Mulig eg kan prøve, bor på Sjøholt så det er ikkje så langt i frå! Har akkurat fått tak i diagnose/kode-apparat til Bmw frå iViNi-tech, men har ikkje fått testa det så grundig enda...skal passe på bmw fram til mars 2007, så usikkert om det passar bilen din? Send PM du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 (endret) Ka du skal kode da Robin? Kan fikse en del med mobilen, fungera egentlig bra Samme som han over her forøvrig.. Endret Mai 20, 2015 av Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Kan også kode litt skulle de andre ikke kunne hjelpe bruker K&Dcan koding via NCS expert her da... men må belage på et par ukers ventetid da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Supert! Har lyst å kode om til M-display i head-up'en, speil som folder inn når jeg låser bilen og stille litt på følsomheten på Auto-funksjonen på lysbrytern. Ser ut som den nekter å kjøre med bare ringene tent på vinteren samme hvor sterkt sola skinner ute. Min er okt. 07, så da går vel ikke den iVini-tech? Er i Stavanger på skole nå, så ingenting som haster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Supert! Har lyst å kode om til M-display i head-up'en, speil som folder inn når jeg låser bilen og stille litt på følsomheten på Auto-funksjonen på lysbrytern. Ser ut som den nekter å kjøre med bare ringene tent på vinteren samme hvor sterkt sola skinner ute. Min er okt. 07, så da går vel ikke den iVini-tech? Er i Stavanger på skole nå, så ingenting som haster.. Skal kode følsomheten på lysa selv nå snart når bilen kommer fra verksted så den er god. Koder det slikt du få justering med 3 nivåer i instrument panelet.. Må lese meg litt opp på speila og headup, men skal nok gå greit vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Skal kode følsomheten på lysa selv nå snart når bilen kommer fra verksted så den er god. Koder det slikt du få justering med 3 nivåer i instrument panelet.. Må lese meg litt opp på speila og headup, men skal nok gå greit vil jeg tro. Fant denne i en annen tråd, ca alt det jeg vil ha. M Headupdisplay: CAPPL: HUD_M=nicht_aktiv til aktiv CAPPL: MDrive=nicht_aktiv til aktiv HUD: M_SPORT_HUD=nicht_aktiv til aktiv Viftemeny ved trykk på setevarme: CAPPL: VA_SEATHEAT_SLIDER=nicht_aktiv til aktiv Blinklysindiaktor i Headup display: HUD: BLINKER_AUSSTATTUNG=nicht_aktiv til aktiv Klimahastighet vises i "automatisk modus" IHKA: GEBL_ANZEIGE_AUTO=nicht_aktiv til aktiv Skru av automatisk lyktespyling: KBM: SCHEINW_REININGUNS_AUTOM=aktiv til nicht_aktiv Digitalt spedometer i dashbord (liten kjørekomputer L/mil, Snittfart, osv..) KOMBI: BC_DIGITAL_V=nicht_aktiv til aktiv Fjerne koreksjon for hastighet (ca5Km/t sikkerhet mot radar) KOMBI: BC_V_KORREKTUR=aktiv til nicht aktiv Godta fjernlys og tåkelys samtidig: LMA: FL_UND_NSW_NICHT_GLEICHZ=aktiv til nicht aktiv Facelift dimming av angeleyes (lyser kraftig hele tiden) Må ha modul LM2 LMA: PWM_AN_SL_V_AL_1_34= wert_02 til wert_01 Automatisk innfelling av speil (må ha elektriske speil) KGM: Beiklappen_b_komfortsch=nicht_aktiv til aktiv Automatisk lukking av takluke ved regn (regnsensor) SHD: RAIN_CLOSE=nicht_aktiv til aktiv danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 print ut, ta med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå