Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Framgang her da?

Er vel R.stans nå så må vell jobbe du?

Det er dårlig med fremgang nå ja, vurderer å gi opp dette prosjektet til fordel for en ny gammel 7er med litt motor i :D

Skrevet

Hvis noen er ute etter deler, eller kjøpe alt skrotet så kom med bud! Egner seg vel egentlig best til delebil. Kommer til å selge noe deler og vrake karoseriet hvis ikke noen kjøper hele bilen. Er 2 motorer, ingen av de går, gåen topp/topppakning i den ene og i den andre tror jeg ventilene var gåen, godkjent senkesett i vognkort, 1 eller 2 senkesett til uten papir. 2 innsug ekstra. Er mye rust, er skjært bort det meste innvendig, mangler sveising der. Bakenden er bare og kappe bort, kan få med en facelift bakende til å sveise på.. 15"alu felg, et komplett ledningsnett ekstra, m-tech sideskjørt, + mye småtteri..

Skal hente meg en E23 om noen dager så da regner jeg med det blir to 7ere som får stå inne, så ser ikke noe vits i å ha E30, kommer ikke til å gjøre noe på den på lenge uansett..

• 2 weeks later...
Skrevet
m-tech 1 sideskjørt du har? hele og pris på de?

Er ikke helt sikker på hva det er, er ikke noe e30 entusiast :P men skal se hva jeg finner ut :D de skal være hele såvidt jeg vet ja :)

Skrevet
600 kr og jeg kommer å henter de stolene dine?

Stolene er solgt! Har bud på 1500,- for skjørtene. Det som er igjen nå er øyelokk, 2motorer, gir, diff, dashbord, et ledningsnett ekstra, og mye småtteri!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...