olin Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Bjuder på lite bilder på min 633csi Bilen är totalt renoverad av mig under ett par års tid! Motorn utbytt till en m30b34 18x8,5 och 9,5" Bbs RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Strøøøøøken ! Skam fin bil vertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Syke! Deili som faen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 strøken eksemplar du har der. helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Fy flate for en flott E24 Har selv en 76' har du senket bilen? Hvilket senkesett? Samme som på E12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 satan i japan, denne var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Griselekkert, ser jo helt ny ut Sånne hjul ønsker jeg meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 nydelig bil! en av de peneste e24 jeg har sett tror jeg. bbs felgene kledde bilen virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Det motorrommet tror jeg de fleste er misunnelig på Utrolig flott eksemplar av den peneste coupèen BMW har laget. RS'ene setter kronen på verket. Imponerende jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Utrolig grom og strøken bil med herlig stuk og übergromme hjul! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Dra meg baklengs!! Fytte helvette det er er bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Det var en flott E24!!! Også DE hjula da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Oooh, deilig å se noen ta så godt vare på en gammel klassiker Super godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Sykt pen bil. Skikkelig drømmebil du har der Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå