tmte34 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Mener å lest en plass at det ikke går an å få godkjent en ombygning hvis delebilen er eldre enn bilen du vil bygge i, for eksempel hvis jeg hadde en 93 mod m5 og ville bygge om en 1995 mod 525 så ville ikke dette gå. Stemmer dette? Blir litt vanskeligere å finne delebil for meg da, iom at jeg helst ville hatt det godkjent.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Det må da være noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 har å hørt at den må være like gammel eller nyere (donorbilen) men tror ikke svare 100 % Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Jeg og mener og ha lest en plass at for eksempel ny motor må være av samme modell eller nyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Så vidt jeg vet var det ikke noen endring på avgasskrav fra 93-95 og det var heller ikke forandring på m5 fra 93 til 95, så dette går nokk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Er det ikke noe med at hvis bilen ble levert med samme motoren som donorbilen det årstallet bilen er fra så kan man få det godkjent? Dvs man får godkjent en 95 med 3,8 men ikke 3,6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Ok, tusen takk alle sammen, nå ser jeg plutselig lysere på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 etter hva jeg har hørt så er det datoen på typegodkjenninga som gjelder, og den står i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 En måte å finne ut av det på, å ringe inn eller sende søknad. Da har du det skriftlig dersom du sender inn søknad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Ja, tenkte jeg skulle gjøre det, så vet jeg akkurat hvordan det ligger an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå