2daniel85 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Snakket med forhandler i dag angående nye dekk.. Det var ikke noe problem, han byttet gjerne ut fordekkene (som var ubrukelige) og spurte om jeg ville ha nye bakdekk i samme slengen med hans rabatter og alt sånn. Det takket jeg ja til og så sa han at vi bare skulle dele regningen i 2. Jeg er fornøyd! Har et sett M6 felger som jeg skal ha dekk på og, der bestiller jeg nok fra dekkonline.com
rush64 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 http://www.thansen.dk/products.asp?c=36 ... 2131330981
sondre Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Jeg har akkurat bestilt fra dekkonline.com, og sjekket på forhånd opp med dekkverkstedet som de kunne levere til og de hadde bare gode erfaringer, fikk bare beskjed om at hvis dekkonline.com passet på å notere mobilnummeret på pakkseddelen ville de ringe meg når dekkene kom. Jeg bestilte Continental PremiumContact 2 og selv med i underkant av 200,- for motering, avbalansering etc. pr dekk ble det en meget god pris. Så nå gjenstår det å vente med spenning...
Stonescream Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 interdekk monterer dekk og felger for deg når du bestiller pakker der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå