Mons1 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Ser i servicehåndboka at sist gangen jeg var inne på service, så ble det fylt på Mobil1 0W-30. Hvordan er Mobil1 vs Castrol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Mobil1 er ett godt etablert merke som mange verksteder bruker. Har ikke no negativt å si om det selv ihvertfall, aldri hørt noe heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 mobil1 er et veletablert merke ja. har ikke noe direkte negativt å si om dem, men ikke noe utover det normale postivt heller. bruker selv alltid castrol. har god erfaring med dette fra div andre litt mer høy ytelses kjøretøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Verkstedet jeg bruker (BOSH verksted ) fyller også Mobil1 på bilen min (530Dat) Mobil1 5W30 ESP. De fyller Castrol til de som ber spesielt om å få det men ellers så går det i Mobil1. De mener at Mobil1 er minst like bra som Castrol. Det er dog kun de 2 merkene de fører og går god for. De som vil ha noe annet enn disse 2 må handle olja selv å legge i bilen og de fraskriver seg ansvar for motorproblemer som kan tilbakeskrives til oljen. Var jo en diskusjon her på forumet for noen år tilbake angående Bmw motorer som hadde gått på Shell olje. De så ikke fine ut inni såvidt jeg husker. Vet bl.a Pedi var med i diskusjonen. Husker dog ikke hva konklusjonen ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå