Sokki88 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Etter felgene,tenkte jeg kansje satse på bodykit =) Men det finnes så mange,hvilken har best passform Synes mange har M-Tech kitene,men finnes det noen gode kit =) Skal senke,så må ta hensyn til at det ikke skraper helt ned i bakken =) Takk for all hjelp :=)
PenguiN- Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Rieger er vel kjent for å ha noe av den bedre passformen du får tak i. OBS: Rieger er dyrt,plastikk(bra) og ofte veldig dypt (altså bygger mye nedover). Dog, er vel ingen som leverer 100% org passform uansett. så noe tilpassing må beregnes. Husk å prøve fangere osv på bilen før det lakkeres da det er dumt å måtte kutte å tilpasse ETTER det er montert! Rieger E46 M3 (til E36) er veldig pent og lavt, men noen vil vel syns det er litt for svulstig!
Hawkon88 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Etter felgene,tenkte jeg kansje satse på bodykit =) Synes mange har M-Tech kitene,men finnes det noen gode kit =) Det er noe som heter "never change a winning team". Jeg syns det passer godt i denne settingen her. Nå liker jeg definitivt orginale biler (med eller uten m-plast) best,- men har du sett hvor kul e36 kan bli dersom du legger alle pengene i felger og senk?
Rannem Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Grunnen til at de fleste har M-tech på bilene sine er fordi dette er det eneste kittet til BMW der front-, bakfanger og sideskjørt faktisk passer med linjene! Rieger, Kerscher, Seidl osv gjør ikke det.. Og ser helt malplasert ut på en BMW. I mine øyne har det ingen ting der å gjøre. Orginalfangere er 100 ganger penere! Sitter på skolen nå så har ikke tilgang til bildene mine, men når jeg kommer hjem skal du få se hvor utrolig pent det er med M-tech på BMW
-Roger- Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Mtech er nok det peneste i mine øyne men vi har jo alle forskjellig smak. Jeg for min del tviler på at rieger sin styling har bra passform. Alle stylingkit jeg har vært borti bortsett fra mtech (inkl rieger) har crappy passform.
Rannem Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Rieger er vel ikke så galt? =) Jo! Det eneste jeg muligens kan gå med på er øyelokk. Grunnen til det et at disse er det eneste Rieger produserer som passer med resten av bilens linjer. Men dette er såklart min mening, men hver gang jeg ser en opphora BMW med fult Riegerkitt på gata blir jeg trist inni meg..!
Sokki88 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Så finn et M3 kit som er bra =) Priser på det enten fra gs,schmiedmann,koed.... Hjelp
Rannem Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Spørs hvilke priser du ønsker å gå etter! De billigste ligger jo på rundt 6000 som er kopier og relativt dårlige. Jeg vil heller anbefale deg å kjøpe orginalt! Enten fra GS eller om du kjøper brukt fra forumet her, ligger masse her inne til salgs Fordelen med orginalt er at passformen er perfekt, de er lette å lakke og plasten tåler mer juling. Dette er spessielt en fordel om vinteren da du sannsynligvis blir gatas brøytebil når du kjører med m-front og senk
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Er igrunn ikke fan av annet plastikk på BMW enn M-tech, Alpina og ACS. Men om du ikke vil gå for noen av de så synes jeg Rieger Infinity II er kledelig E36, bortsett fra bakfangeren.
Leadfoot Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Her: viewtopic.php?f=6&t=146830 Trenger ikke plastikk hvis du bare senker nok og setter på rette felger
Sokki88 Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Det som er er at UANSETT må jeg ha nye fangere og sideskjørtene følger jo med i et Kit. Fikk et kit tilbud i en katalog fra GS men den står ikke oppført på nettet,den ligger til rundt 6-7000 for Fangere og skjørt. Det er en del skrammer osv i Grillramme/Frontfanger og en del i bakfanger,istedenfor og lakkere,setter jeg heller på M-techen som GS selger. Det står M-tech i katalogen,og ingen produsent,dermed må dette være orginalt?? :S Er iaffal ikke Rieger som har laget de.. Det ligger ikke på nettsiden demmes,men i katalogen står det kitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå