Jump to content

Hva kvalifiserer til M-tech "tittel"?


Tiller
 Share

Recommended Posts

  • Replies 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I mine øyne er det ikke mtech med mindre det er full pakke med interiør, understell og styling.

En M3 kopifanger eller noen sportsstoler gjør det ikke til noen mtech :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har man komplett m-tech styling, har man m-tech styling. Har man m-tech interiør, har man m-tech interiør- har man begge deler og m-tech understell eller bedre kvalifiserer vel bilen til å kunne være en mtech. Er det kopi-fangere vil jeg si m-optikk kopifangere.. Er det bare feks rattet som er mtech samt noen klistremerker blir nok bilen ikke noe mer enn en orginal bil med m-ratt og klistremerker. Det du også må skille litt mellom er at noen av karosseriene har små og større forsjeller på mtech styling, og m3 eller m5 styling. Dette gjelder feks e34 og e46++

Link to comment
Share on other sites

Bullshit, jg kjøper M tech logo og limer på bakluka.

Og det gir meg plutselig hele 50hk mer..

NOT!

M tech bil er en bil med understell, optikk og interiør. Inntil da, er det kanskje en M tech optikk som de fleste har...

Link to comment
Share on other sites

Emblemtrim er veldig viktig..................... #-o#-o

Nei, for å kalle bilen M-tech i mine øyne er det understell, interiør og utseende. Jeg kaller min Touring m-tech fordi den har alt dette. Det står i tillegg skrevet i utstyrslista til bilen som for meg gjør det ekstra eksklusivt! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det kun kan kalles en M-tech-bil når den er levert med dette fra fabrikk. På samme måte som en 316i med 2.5l ikke vil bli en 325i, men en 316i med 325i-motor.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det kun kan kalles en M-tech-bil når den er levert med dette fra fabrikk. På samme måte som en 316i med 2.5l ikke vil bli en 325i, men en 316i med 325i-motor.

Du kan jo bygge om bilen til til M-tech for å så kunne kalle den det da. Det blir jo på samme måte om du ombygger en 316 til en 325. Bytter du ut alle delene som skiller en 325 fra en 316

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke det. Jeg vil heller kalle det en bil med ettermontert M-tech. På samme måte mener jeg en 316 alltid er en 316, uansett hvilken motor den har.

En bil med ettermontert M-tech eller motor for den saks skyld trenger ikke å være dårligere enn en som er original. Jeg hadde heller ikke hatt noe imot å hatt en selv, men jeg mener ikke den kan kalles noe mer enn det den originalt kom som fra fabrikk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...