MariusG Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Gøyalt og bra reisebrev. Kanon kjekk lesing. Grats med ny bil da, bra det ikkje blei micra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Alltid gøy med reisebrev. Godt skrevet Gratulerer med ny fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Etter å ha kjørt den litt i bytrafikken i dag må jeg innrømme at det faktisk er en overraskende morsom bil. Kjempefin motor. Det krever litt tilvenning at det ikke kommer noe trøkk i lav fart i 2. gir før etter noen sekunder, så en må være obs ved utkjøring i kryss, men det blir en vant til. Kjempefin motor, og gir nesten like mye kjøreglede som en bensinmotor, rødmerkingen er ikke før på 4800rpm. Kan tenke meg at den er kjempekjekk med en liten omprogrammering (ca. 180 gamp/370Nm). Når det gjelder prisen, den er ikke hemmelig, men jeg føler ikke umiddelbart for å broadcaste det til halve verden. Forstår ikke helt greia med at så mange må vite hva andre betaler for ting, enten jeg har betalt lite eller mye. Hvis en selv er seriøs og skal handle, så er det ikke verre enn å gå på bmw.de -> gebrauchtwagenbörse eller mobile.de og sjekke hva de ligger på, det må en jo uansett før eller senere med mindre man bruker et firma til å ta seg av importen. En får jo ikke kjøpt den samme bilen, så prisen blir jo alt etter hva slags bil en finner, alder, utstyr og kmstand. Snu på det, hva har jeg igjen for å fortelle alle hva jeg ga for bilen? Jeg ser bare at det kan gi negativt pjatt og rykter, spesielt hvis jeg skal selge den igjen. Madammen har f.eks. aldri kjørt en 1-serie før, og skiltene kom på i dag, så hun skal kjøre den i daglig bruk for første gang i morgen. Worst case er at hun ikke trives med den og at vi må finne på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Så ut som en morsom tur dere hadde Synes 1 serien er veldig pen, og sikkert ypperlig som bruksbil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Godt skrevet som vanlig, Gunnar. Forøvrig.. jeg vet hva Gunnar betalte, så de som lurer kan sende meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Godt skrevet som vanlig, Gunnar.Forøvrig.. jeg vet hva Gunnar betalte, så de som lurer kan sende meg en PM! Da kanskje Gunnar trykker opp postere med bildet av deg sovende og distribuerer... Gunnar: isåfall vil jeg gjerne ha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Skal du dekorere låven altså Hans Wilhelm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Dekorere er vel ikke ordet jeg vil bruke om postere av nissen, men men... Gratulerer med ny bil. Hadde en 08 118d for en stund siden, og det synes jeg var en knallbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Nissen hadde kameraet i dørlomma på sin side, så jeg måtte ty til Iphonen for sovebildet - ikke akkurat oppløsning for store postere, men kanskje like greit at det ikke blir sylskarpt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Haha. Frekkaser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Nissen hadde kameraet i dørlomma på sin side, så jeg måtte ty til Iphonen for sovebildet - ikke akkurat oppløsning for store postere, men kanskje like greit at det ikke blir sylskarpt?? La oss ikke håpe det går så langt at postere blir nødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Dere lager bilder i hodet mitt som jeg ikke vil ha der...!! Så ut som en hyggelig tur, selv om du måtte ha med deg nissen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Jeg føler meg trampa på og trakassert! Svært dårlig oppførsel av admin og moderator - for et useriøst møkkaforum dette er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Vi prøver bare å psyke deg ut før sesongen så vi kanskje kan få gleden av å kjøre forbi deg en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Morsomt reisebrev Gratulerer med flott konebil Tror fruen hadde blitt veldig gla om hun hadde fått en slik hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå