Jomso Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Har du msn eller facebook? enklere og prate
Frenball Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 ehhmm, tør jeg og spørre hva som sjedde idag? gjikk det bra med deg? Sjer? :S
Jomso Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Bilen ble rett å slett SYK i mine øyner! Jeg får pine dere med å si at bildene kommer ikke før senre ikveld, hohoho. Keep in touch!
Jomso Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Nye bilder! men Dårlige bilder... Trist vær og mørkt så får ikke se så mye detaljer, men plukket ut de beste bildene EnjoY!
Jomso Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Senking kan alltids komme BTW, speil monteres imårra, så de som står på blir fjernet
aaramnes Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 ikke så vest john gleder meg til jeg kommer hjem å se den live.. men du skulle hatt på noen M3 speil menst du hold på og prøve å få den litt nedtil.
Jomso Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Som jeg sa, M3 speilene ligger klare, ferdig lakket og klare til å bli montert Senking kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå