Gå til innhold

iPod i bmw


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har handla Dice kit fra BSW uten problem jeg?

Dice er nice forresten! Anbefales!

Har du DSP på din bil så ikke bestill adapter for det har jeg liggende som jeg ikke trengte likevel! Den koster $90 ekstra hos bSW. Du skal få min for $50 (300 Kr.) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla Dice kit fra BSW uten problem jeg?

Dice er nice forresten! Anbefales!

Har du DSP på din bil så ikke bestill adapter for det har jeg liggende som jeg ikke trengte likevel! Den koster $90 ekstra hos bSW. Du skal få min for $50 (300 Kr.) ;-)

Får denne beskjeden når jeg prøver og bestille fra BSW:

The following item(s) cannot be sold outside of the U.S. Please remove from your cart before placing order.

DICE BMW iPod / iPhone Integration Kit for 3 Series/M3 99-06 (E46) - SILVERLINE Pro | Remove from cart

Why don't we sell certain items internationally? Most of our products are available for purchase outside the U.S., but some products have known compatibility issues or failure rates that are too high to support given the cost of international shipping. Unfortunately, we are unable to make exceptions. Thanks for your understanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla Dice kit fra BSW uten problem jeg?

Dice er nice forresten! Anbefales!

Har du DSP på din bil så ikke bestill adapter for det har jeg liggende som jeg ikke trengte likevel! Den koster $90 ekstra hos bSW. Du skal få min for $50 (300 Kr.) ;-)

var den ment til meg? i så fall. trenger man adapter da for dice? følger det ikke med i så fall i pakken fra nettet der?

hvilken funksjon har dette adapteret, og er det strengt talt nødvendig å ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ment til alle med DSP som skal ha dice! ;-)

Det står så. Man trenger den adapteren for å få kitet til å fungere på anlegg som har DSP. (Da har du knapp på radioen som det står DSP på.)

Har du DSP på din bil så ikke bestill adapter for det har jeg liggende som jeg ikke trengte likevel! Den koster $90 ekstra hos bSW. Du skal få min for $50 (300 Kr.) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...