Gå til innhold

Bil stjålet på Stathelle natt til 08.04.10 Funnet i Skien!


Olan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dama er fra Langesund og har hatt Turbon med seg til Bamble flere ganger, men ser jo nå at det er nytteløst å ta med en BMW ned dit. At dere andre ikke blir lei?????!! Støtter ikke verken vold eller tysting, men dere må da for svarte vite hvem som driver å stikker av med alle bilene der nede, få ordnet opp!! Er jo værre en både Oslo og Sørlandet der borte! Kondolerer til eier!

Er en del klåfingra folk her omkring men er ikke dermed sagt at det er de samme folka hver gang en bil forsvinner.

Er som Robert sier her; Er altfor mange klåfingra røverpakk her nede :gunfire: . Er faen til å bli kvalm av... Har vært å leita rundt på diverse lugubre plasser og har ikke blitt noe klokere.

Uansett så er denne bilen langt vekk eller ferdig slaktet for lenge siden.

Og ja, som E28 Turbo sier her ang at man ikke kan ta med slike biler hit stemmer 100 prosent ! Med mindre du aldri slipper bilen ut av synet. Synd men sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide å sette ut et E36 som Agn og sitte klar til å ta dette tyvpakket.

Har tenkt tanken på det der ja.. Og siden tracking er såpass billig så vet jeg at det blir innkjøpt og montert hos meg når jeg er ferdig med bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide å sette ut et E36 som Agn og sitte klar til å ta dette tyvpakket.

Har tenkt tanken på det der ja.. Og siden tracking er såpass billig så vet jeg at det blir innkjøpt og montert hos meg når jeg er ferdig med bilen

Har tenkt på tracking lenge etter å sett mer og mer av sånt de siste årene, bare aldri blitt noe av.

Trodde ikke folk turte stjele biler som skiller seg ut, men det er bare blitt det mest populære ta med seg.

Koster vell et par tusen gjør det selv kit? Har sett det har stått reklame i dagbladet noen ganger mellom tv programmet i midtsiden. Men finnes jo forskjellige, noen som anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå er det vel på tide å få meg GPS Tracking i bilen nå som bilen begynner å bli klar for sommeren, og den ser betraktelig mye bedre ut enn i fjor! Godt jeg ikke bor så sentralt her i Telemark. Det er jo reine labyrinten for å komme seg opp hit :D Flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå er det vel på tide å få meg GPS Tracking i bilen nå som bilen begynner å bli klar for sommeren, og den ser betraktelig mye bedre ut enn i fjor! Godt jeg ikke bor så sentralt her i Telemark. Det er jo reine labyrinten for å komme seg opp hit :D Flaks.

Ganske greit å bo i en labyrint ja, de finner kanskje veien inn om de følger etter..men ikke f*en om de finner veien ut igjen :twisted:

Istedetfor å legge ut penger for GPS Tracking, så går det også an å bare fjerne/løsne bakpotta før du legger deg og skru den på igjen dagen etterpå..litt mer slitsomt men :P

Håper dere finner bilen! skal holde øya oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var ett verksted oppi skien. Hvor dem fant 2 stjærte bmwer hørte jeg på politi radion.. Vet ikke noe mer enda. Men jeg skal holde dere oppdatert:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ett verksted oppi skien. Hvor dem fant 2 stjærte bmwer hørte jeg på politi radion.. Vet ikke noe mer enda. Men jeg skal holde dere oppdatert:p

Nehei, Skien? Hvem hadde trodd det du. Skien av alle steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...