Gå til innhold

Koed.no vs koed.dk


ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Har venta 2-3 uker på deler selv noen ganger. Litt irriterende å måtte vente på vitale deler fordi de ikke har noen klips på lager, men de er bedre enn de fleste andre butikker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke bare jeg som sliter med leveringstid fra KOED, eller er det bare vi på sørlandet som sliter?

vi er en gjeng på 5 stk på et verksted her, vi bruker MYE penger på deler. så når vi legger inn en orde på 20-40 tusen forventer vi at de kan levere delene før om 2 måneder.

bestilte 4-5 ganger fra koed. og vær gang at det tatt tid, vi har klagd på mail flere ganger hjelper ikke.

det har blitt til at vi har avbestilt, og bestilt fra GS, som tar max 2-5 dager så er delene på døra. ja det koster litt mer, men har ikke tid til å vente på delene.

det kan godt være vi har vært uheldig, men syns det er rart det skjer vær gang.

nå i disse dager venter vi på M3 bakfanger noen radiatorslanger og litt sånn. bestilte i februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere ikke bare handler på GS? De har jo helt RÅ leveringstid! :D

Handler på gs og, men er masse det er stor prisforskjell på.. Men som sagt, hver gang jeg har handla på koed tar det maks en uke så er det kommet i posten så jeg er fornøyd:)

Greit at det er billigere! Men den service jeg møter på GS er den INGEN andre butikker som kan slå. Tenker ikke bare på bil, men generelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere ikke bare handler på GS? De har jo helt RÅ leveringstid! :D

Handler på gs og, men er masse det er stor prisforskjell på.. Men som sagt, hver gang jeg har handla på koed tar det maks en uke så er det kommet i posten så jeg er fornøyd:)

Greit at det er billigere! Men den service jeg møter på GS er den INGEN andre butikker som kan slå. Tenker ikke bare på bil, men generelt!

Så sant så sant:) men så jeg skrev tidligere i tråden har jeg opplevd fantastisk service hos koed og, så de skal begge ha god kredit fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med Koed.no i tillegg har jeg brukt chat tjenesten deres når jeg har hatt noen spørsmål angående bestillingen som jeg har fått gode svar på.

Er kjempefornøyd og kan ikke klage over leveringstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...