André78 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Jeg kjører magnatec, den er gullegod. Ser like fresh ut etter 7500km og -42 i vinter som den gjorde dagen den ble helt på.. Makan til mas om oljevalg, ingen her hadde merka forskjell om verkstedet slengte på felleskjøpets helsyntolje.. Minner litt om kjerringer som skal ha merkeklær.. Detaljer er viktig for oss bimmerskjerringer er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Haha, joa.. Jeg er ihvertfall happy med magnatec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Magnatec leveres i 5W-30 som er ok vinterolje. Den er på kanten om sommeren og ved hard kjøring eller med campngvogn, da man trenger helst 5W-40 eller 10W-50. Magnatec er ikke godkjent for lange intervaller, men funker sikker bra med normal intervall. Mitt store poeng er at man bør ikke kjøre om vinteren med 10-15W Disse er sommerolje! RS Haha, joa.. Jeg er ihvertfall happy med magnatec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Kjører Magnatec 5w-40 jeg.. Magnatec kommer i forskjellige viskositeter vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Tror jeg skal handle denne olja hos FK neste gang den er på salg.. Har jo Bmw longlife spesifikasjon og greier http://produkter.fk-butikken.no/trade/p ... 97046/768/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Du ser at det står leverandør: Statoil Sikkert samme olje som Statoil standard helsyntet RS Tror jeg skal handle denne olja hos FK neste gang den er på salg.. Har jo Bmw longlife spesifikasjon og greier http://produkter.fk-butikken.no/trade/p ... 97046/768/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå