Crayzygirl Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Noen som har noen tips om bakfanger til bilen min??
Deep Dish Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Ac schnitzer? Er forskjell på sedan og stasjonsvogn, hvis du ser på touring fangeren, så er det ett stykke som er nedfelt pga bakluken.. Men mulig den leveres til touring også da.!
mAZE Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Enig der.. Da har du vel allerede svaret på spørsmålet ditt.
Deep Dish Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Enig der.. Da har du vel allerede svaret på spørsmålet ditt. Hehehe..
Carlos Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Fin den som står på. Felger og senk så kommer du langt
Eirsan Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 M-pakke eller orginal Men jeg syns egentlig E39 er levert med veldig pen bakfanger jeg, så den er det siste jeg ville ha byttet
Lars89 Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Finnes bare ett alternativ imo. Men skal du ha M bak må du ha det foran også. Baller fort på seg Syns den er fin som den er
Rabies Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Ac schnitzer? Er forskjell på sedan og stasjonsvogn, hvis du ser på touring fangeren, så er det ett stykke som er nedfelt pga bakluken.. Men mulig den leveres til touring også da.! Vet det da, men dette er jo bare en diffusor som man monterer under org. fangeren. Og bunnen er lik etter hva jeg kan se
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Jeg personlig synes den orginale som du har er fin jeg da! Men utenom den så er det kun M-sport fangeren som er fin, men som nevnt over her så må du nesten ha M-fanger forann også da! Ser litt sånn halvveis ut med begge deler! Samme som facelift lamper og prefacelift fangere, passer liksom ikke sammen synes jeg!
Tiller Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Kanskje et kromt enderør for å friske opp baken litt?
Crayzygirl Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Ja,,,skal til Svendsen eksos og sette på nytt eksos anlegg på den,så da blir det vel større enderør ja:)
Crayzygirl Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Fin den som står på.Felger og senk så kommer du langt Jepp,,kommer senk og er satt på sommerdekk nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå