Andreasnicolai Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Kjøpte hos Koed.no. Flott girkule som bygger ut mer en den orginale, pluss at den er litt lavere. Føles mye mer solid ut. I tillegg til at toppen lyser i samme farge som resten av instrumentene. Også matcher den iPoden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 hva med en slik girkule fra gsbildeler.no da? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /92506.JPG ikke helt sikkert på hva som skjer med sida der men bildet var vannvittig stort. og slike baklykter fra gsbildeler.no http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8027.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Kjøpte hos Koed.no.Flott girkule som bygger ut mer en den orginale, pluss at den er litt lavere. Føles mye mer solid ut. I tillegg til at toppen lyser i samme farge som resten av instrumentene. Også matcher den iPoden min Ser litt ut som en VW girlkule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 vw kula der ja:P er det bare jeg som liker den originale kula? elska manuell kassa i e39 jeg hadde! sorte interiørlister hadde gjort seg ja! flott bil du har! tøff i den sjeldne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 vw kula der ja:P er det bare jeg som liker den originale kula? elska manuell kassa i e39 jeg hadde!sorte interiørlister hadde gjort seg ja! flott bil du har! tøff i den sjeldne fargen jeg har og, og liker den originale girkulen ;D passer til treinteriøret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå