Gå til innhold

bilder/film fra vålerbanen i dag? (10 april 2010)


 Share

Anbefalte innlegg

er ikke så vanskelig å få ting godkjent om man har litt dokumantasjon og spør pent først. har akkurat fått klarsignal på en V8er i min bil med 6er. kan til og med få lov til å justere totalvekten på bilen min. det er jo ikke lov lenger. men de sa det var greit også. bare jeg hadde litt dokumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja får ta legga ut noen fra flaggposten min ble en dag forsinka men måtte skru på bmwn min igår <.<

jaa du i e34n, kjøringa di var grei, var bare den burnouten når bana var tømt med rødflagg=) sladdinga gjorde ittno forr vår del hvertfall.

hehe viste at jeg kom til å få høre det etter den burnouten, fikk bra kjeft haha, men liker å showe litt, lage litt liv :D Håper fortsatt å se bilde av det! Mener å huske at det røyk ganske brukbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl-Magnus vet hva han driver med, men så har han jo tross alt kjørt siden før flesteparten på dette forumet var påtenkt også så han har jo litt forsprang. :lol:

Men burnout under rødflagg...? Det hadde vært bortvisning med engang hadde det vært jeg som flagget..

herregud så delikat, er ikke alle som syns det er spennende å kjøre rundt og rundt en bane flere ganger i året uten å sladde eller burne litt #-o er faktisk lov å ha det moro også hvis man skal på bane

Hehe Syns dissa sporvalgsnissene må tåle litt blårøyk! Er ikke noe morro å bare kjøre spor spor spor spor.... Det skal gå sidelengs, men når ikke hk strekker til skjønner jeg jo at man må nøye seg med spor spor spor og enda mer spor for ikke noe annet går :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det var min personlige mening ang hva som var latterlig, men nok om det, kampanjen for selvbygg er vel for å få samme regelverket som svenskene har, slik at det blir noe lettere å få ting godkjent som motorbytte(flere alternativer?), større bremser, understell osv. Eller har jeg misforstått? rett meg i såfall :)

Ok. Da var det jeg som misforsto deg. Jeg trodde du mente at kampanjen var for å få godkjent slike "hjemmemekk" ordinger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Syns dissa sporvalgsnissene må tåle litt blårøyk! Er ikke noe morro å bare kjøre spor spor spor spor.... Det skal gå sidelengs, men når ikke hk strekker til skjønner jeg jo at man må nøye seg med spor spor spor og enda mer spor for ikke noe annet går :lol:

Det er morsomt å se showing (syns jeg da), men det er litt drøyt å gjøre det på rødflagg. Du bruker av alle de andres sjåførenes tid, og det er sjelden særlig populært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Syns dissa sporvalgsnissene må tåle litt blårøyk! Er ikke noe morro å bare kjøre spor spor spor spor.... Det skal gå sidelengs, men når ikke hk strekker til skjønner jeg jo at man må nøye seg med spor spor spor og enda mer spor for ikke noe annet går :lol:

Det er morsomt å se showing (syns jeg da), men det er litt drøyt å gjøre det på rødflagg. Du bruker av alle de andres sjåførenes tid, og det er sjelden særlig populært...

Var ikke meningen å ta andres kjøretid. Men jeg måtte bare hehe... Jeg skulle jo over den sletta uansett så om jeg la igjen litt gummi på veien tror jeg ikke gjorde noe skade for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det virket ikke som han brydde seg så mye om andre som kjørte/ville kjøre uansett... Enig i at separate drifteheat kan være underholdende å se på, så lenge jeg slipper å kjøre sammen med de som kjører på det viset når jeg prøver å kjøre effektivt.:)

Det var du som fikk meg til å kjøre i grøfta da smarten. Var enten grøfta eller deg. Skulle mer og mer ønske jeg valgte deg! Du kjører ikke forbi en bil som ligger i sladd, hvertfall ikke en som ligger å kontrer på en slette! Du kunne venta, jeg hadde slippet deg forbi 200m lenger bort! Så det var engentlig du som fucka opp kjøretiden til alle!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som nevnt tidligere burde jeg heller tatt en avkjølingsrunde enn å kjøre forbi deg. Men etter å ha ligget bak deg så lenge som jeg faktisk gjorde så regnet jeg faktisk med at du slapp meg forbi på når vi kom på depostrekket og la deg til høyre.

Anbefaling til neste banetreff vil jo å være å benytte speilene dine.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører ikke forbi en bil som ligger i sladd, hvertfall ikke en som ligger å kontrer på en slette!

Og dette er akkurat hvorfor folk som vil kjøre sidelengs ikke skal kjøre sammen med folk som kjører rett frem. Jeg synes det er litt spesielt å klage på at folk kjører forbi en som sladder på et treff hvor man egentlig ikke skal det..

Forøvrig.. på et slikt treff så er det sjelden folk synes burnouts er så vanvittig tøft. Spar det til gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som nevnt tidligere burde jeg heller tatt en avkjølingsrunde enn å kjøre forbi deg. Men etter å ha ligget bak deg så lenge som jeg faktisk gjorde så regnet jeg faktisk med at du slapp meg forbi på når vi kom på depostrekket og la deg til høyre.

Anbefaling til neste banetreff vil jo å være å benytte speilene dine.:)

Mitt tips til deg er å bruke hodet og sunn fornuft neste gang du skal kjøre forbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører ikke forbi en bil som ligger i sladd, hvertfall ikke en som ligger å kontrer på en slette!

Og dette er akkurat hvorfor folk som vil kjøre sidelengs ikke skal kjøre sammen med folk som kjører rett frem. Jeg synes det er litt spesielt å klage på at folk kjører forbi en som sladder på et treff hvor man egentlig ikke skal det..

Forøvrig.. på et slikt treff så er det sjelden folk synes burnouts er så vanvittig tøft. Spar det til gatebil.

Sporvalgs folk, svelg litt blårøyk a. Har ikke noe i mot dere som kjører spor, men dere får da respektere at noen vil legge opp bilen i sladd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ligge så sidelengs du bare vil.. du må gjerne ta 360'en bortover strekka for den del. Bare gjør det i egne heat ... eller aller helst; på egne treff.

Hvis du får tilsnakk og til og med blir bortvist så er det vel ingen tvil hvem som skjerpe seg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jo ikke dette et treff for alternativt sporvalg.

Jeg har ikke noe imot at folk legger den litt breit ut av en sving, men å sladde på rettstrekk sammen med idealsporsjåffører er nok ikke så taktisk.

Jeg syntes de var litt for harde med sortflagg ifjor, men på dette treffet var sortflagget alt for lite brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...