fdl Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Det er fantastisk deilig med stor garasje. Vask er fint å ha i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Er fint med stor garasje ja, men hadde garasjen min sett sånn der ut så hadde jeg vel gått i veggen. Du bruker jo 2/3deler på sykler og anna skit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Det er mye rot, men planen er å henge mere ting opp på veggene. Sette inn en en stor arbeidsbenk. Det er også mye som skal kastes/brennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Her er ett par bilder av min garasje,litt mørke bilder,men var det eg hadde liggendes på dataen,kan ta noen fleire i morgen garasjen er circa 40-43m2 -lagt fliser på gulv -varmepumpe -varmekabler i enden av garsjen,totalt 14m2 -liten "hjemmekino" med 7,1 lyd -24spotter i tak +4stk lysarmatur på vegger for arbeidslys ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Gleder meg til flere bilder av denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Nylund du har den beste til nå vil jeg påstå. Skikkelig gutterom mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Nylund: Det må være den sjukeste garasjen jeg noen gang har sett:) haha, genialt:) Tilbake til garasje:) Noen som har prøvd Biltema sin 2 komponet Garasjegulv maling her? Evt noen andre leverandører av Epoxy maling? Har selv en 42m2 Garasje som er 2år gammel og der mangler jeg noe på gulvet, kjedelig å ødelegge det når det er blitt finstøpt og brukt helikopter på det:) Tenkte jeg skulle få tatt det iår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 DER har du garasjen ja mangler bare strippestanga og bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 DER har du garasjen ja mangler bare strippestanga og bar ENIG da hadde vi snakket gutterom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Det var jo drømmegarasjen! Kom med flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Takk for tilbakemeldinger:) Her er noen bilder til,ikkje av beste kvalitet dette heller!! Stolene blir skyvd ut for film eller spilling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Genial garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Det blir fliser og varmepumpe in min til høsten og ingen tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Den garasjen er det jo nesten så man ikke tør bruke. Det blir mest som et gutterom med mulighet for å parkere bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Der snakker vi garasje ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå