Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

Cab'en gikk gjennom EU-kontrollen uten en eneste feil. Fikk dem til å skifte til sommerdekk samtidig, det er det siste gang jeg gjør hos Steinkjer Bil i allefall. De sa de slet med bytte p.g.a lav profil og det synes på felgene, spesielt den ene. Blir nok felgpakke neste gang jeg må ha nye dekk.

• 2 months later...
Skrevet

Da har jeg stallsatt cab'en for vinteren. Har hatt den inne hos Scandic Shine på Verdal for innvendig/utvendig vask, polering, impregnering av kalesj og interiør samt motorvask. Km-standen økte med under 3000 i år :-)

Skrevet
Da har jeg stallsatt cab'en for vinteren. Har hatt den inne hos Scandic Shine på Verdal for innvendig/utvendig vask, polering, impregnering av kalesj og interiør samt motorvask. Km-standen økte med under 3000 i år :-)

Flott cab med riktig farge :)

Mye kom bilpleien på?

Skrevet

Så denne på Lånke forrige helg. Du sto vel parkert ved siden av meg :) Nydelig bil :) Ser ut til å være godt utstyrt også :) Jeg vet bare om 2 andre estorilblå e46 cab i norge. Kan det stemme at det kun er ca 3?

Skrevet

Da så jeg din også, men visste ikke at det var deg fra forumet desverre :)

Ligger vel en E46 320i estoril cab på Finn nå (kode 23867947). den også i Ålesund der jeg kjøpte min. Står Topaz i annonsen, men den er vel uten tvil estoril?

Skrevet

Den er nok Topaz. En blir veldig lurt av taklyset som skinner i lakkflatene. Egentlig helt elendige salgsbilder sånn sett. Det går en 320 Estorilblå i Soknedalen :) Står alltid ved veien når en kjører igjennom :)

• 8 months later...
  • 2 months later...
Skrevet

Denne er nå 'ut for salg' grunnet familieforøkelse og ønske om bil med iso-fix på bil nr. 2 også :)

Prisantydning 310.000,-

Skrevet

Synd at du skal selge den godsaken, har en likens bare sølv og 2,2 litern. Kjenner at en 3 liter hadde vært helt perfekt å cruise med i denne bilen! :D Også så god å kjøre!

Du har ikke en hardtop du vil selge løst ? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...