Lapin Kulta Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Estorilblå er en nydelig farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Najs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 var vel du som passerte beitstad idag? isåfall, sinnsykt pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Ja, stemmer det, var på Steinkjer å spiste pizza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Du hadde nå kunne svingt innom Smedvegen å da, så kunne jeg fått sett den i solskinn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Cab'en gikk gjennom EU-kontrollen uten en eneste feil. Fikk dem til å skifte til sommerdekk samtidig, det er det siste gang jeg gjør hos Steinkjer Bil i allefall. De sa de slet med bytte p.g.a lav profil og det synes på felgene, spesielt den ene. Blir nok felgpakke neste gang jeg må ha nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Da har jeg stallsatt cab'en for vinteren. Har hatt den inne hos Scandic Shine på Verdal for innvendig/utvendig vask, polering, impregnering av kalesj og interiør samt motorvask. Km-standen økte med under 3000 i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Da har jeg stallsatt cab'en for vinteren. Har hatt den inne hos Scandic Shine på Verdal for innvendig/utvendig vask, polering, impregnering av kalesj og interiør samt motorvask. Km-standen økte med under 3000 i år Flott cab med riktig farge Mye kom bilpleien på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Betalte 4000,- for alt, synes det var en veldig grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Så denne på Lånke forrige helg. Du sto vel parkert ved siden av meg Nydelig bil Ser ut til å være godt utstyrt også Jeg vet bare om 2 andre estorilblå e46 cab i norge. Kan det stemme at det kun er ca 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Da så jeg din også, men visste ikke at det var deg fra forumet desverre Ligger vel en E46 320i estoril cab på Finn nå (kode 23867947). den også i Ålesund der jeg kjøpte min. Står Topaz i annonsen, men den er vel uten tvil estoril? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Den er nok Topaz. En blir veldig lurt av taklyset som skinner i lakkflatene. Egentlig helt elendige salgsbilder sånn sett. Det går en 320 Estorilblå i Soknedalen Står alltid ved veien når en kjører igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Har idag fått på 19-tommerne, legger ut noen bilder av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Denne er nå 'ut for salg' grunnet familieforøkelse og ønske om bil med iso-fix på bil nr. 2 også Prisantydning 310.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Synd at du skal selge den godsaken, har en likens bare sølv og 2,2 litern. Kjenner at en 3 liter hadde vært helt perfekt å cruise med i denne bilen! Også så god å kjøre! Du har ikke en hardtop du vil selge løst ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå