Gå til innhold

Aske fra Vulkanen på Island, farlig for lakken?


HC
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg leste i avisa at asken skulle komme inn over landet i kveldinga, så i kveld har jeg fått begge bilene inn i garasjen! Jeg lurte også på om det kan være skadelig for lakken, men fikk greie på at det skulle komme ned som sur nedbør! Men i morgen så vil man nok merkedet hvis man har bilen stående ute ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går bra... min bil står parkert ute og kommer ikke hjem før på onsdag kvell.

Satser på at siden bilen er nypolert og voksa for 2-3 uker siden hjelper litt på og beskytte lakken eventuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom nett inn igjen og har kjørt moped og har ikke vesir på hjelmen og da jeg såg meg i speilet da hadde jeg noen svarte flekker som gikk bort da jeg tørka dei vekk og det var en ganske rar lukt ute også nå :s

kansje dette er grunnen til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart om folk skal se det på bilene sine på østlandet, mens jeg som bor på vestlandet ikke ser antydninger på bilen, og bilen er tilogmed hvit :) (burde vere lett å se på hvit bil)

Men mulig at vi her oppe ikke har blitt rammet på samme måte som dere lenger sør?

Her på Nøtterøy (Tønsberg) er det ihvertfall blå himmel, så... ja.. vet nå ikke jeg. Ser ikke noe askeantydninger heller jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Århus er det blå himmel med litt dis i horisonten og ca. 7 varmegrader nå klokken 8:15. Vi har imidlertid en kraftig nordvestlig vind... altså sånn omtrent rett fra Island. Alle fly står på bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...