Wacman Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Han har beholdt humoren da, i alle fall. http://www.finn.no//finn/car/used/objec ... e=21541013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Har aldri flirt så mye av en bil annonse før Anbefales på det sterkeste visst man vil ha en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 haha så sinnsykt bra annonse ler enda, godt han er ærlig når det gjelder salget. Akuratt det jeg trengte for å gjøre den kjedelige dagen her litt mer moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Det der blei bare for mye surr til at den kunne bli bra.. Noen har for stort behov for oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Syns det der var underholdende lesestoff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Hahaha Kuleste annoseteksten jeg har lest noen gang, lo så jeg fikk tårer i øynene Men hvis man finner en Windstar i god stand så er det jo mye bil for pengene for en famile med mange unger og dårlig råd! Den har jo V6, skinn, automat, cruisecontrol osv! Det er jo bedre enn en Caravelle i allfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Har hatt en windstar i familien en gang, og det er som og lese opp igjen all plagen som var med den bilen!. gå for den siste! gløm og røm! Dette må vere en av verdens dårligste biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 "Den sto øde parkert i to måneder i håp om at noen skulle stjele den, eller rasere den. Men ikke engang pøbel eller tyver ville nær den selv om jeg la to tusenlapper lett synlig i framsetet. " haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 den var morsom men fortsatt langt ifra annonsen på 318 til noekult som han hadde ute en gang (kom over den når jeg så etter bil) var på nippet før jeg ringte .. DET var en rå annonse det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 "Perfekt for ungene på lange turer. God å sitte i mens man venter på veihjelp. AC stilles uavhengig foran og bak. Orginalt sykkelstativ for 3-4 sykler følger også med. Kjekt når man har fått motorstopp. Masse bil for pengene (tung og stor). " Jeg lo så jeg rista da jeg leste gjennom denne, lyste opp litt i en slitsom dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 hahaha jeg ler så jeg snart pisser på meg! hahahahahah!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Han har beholdt humoren da, i alle fall. http://www.finn.no//finn/car/used/objec ... e=21541013 Den var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 "Oppgitt km stand= Miles. Multipliser km med 1.7?? Ikke sikker. Hadde jeg vært smart, hadde jeg ikke kjøpt Windstar." Hahaha, sjefsannonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Er ingen som har en link til denne annonsen, eller som kopierte det som stod der? Den er visst sletta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 glem det, funka nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå