Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha så sinnsykt bra annonse ler enda, godt han er ærlig når det gjelder salget. Akuratt det jeg trengte for å gjøre den kjedelige dagen her litt mer moro :P

Skrevet

Hahaha :lol: Kuleste annoseteksten jeg har lest noen gang, lo så jeg fikk tårer i øynene :lol:

Men hvis man finner en Windstar i god stand så er det jo mye bil for pengene for en famile med mange unger og dårlig råd! Den har jo V6, skinn, automat, cruisecontrol osv! Det er jo bedre enn en Caravelle i allfall :wink:

Skrevet

Har hatt en windstar i familien en gang, og det er som og lese opp igjen all plagen som var med den bilen!. gå for den siste! gløm og røm!

Dette må vere en av verdens dårligste biler

Skrevet

"Den sto øde parkert i to måneder i håp om at noen skulle stjele den, eller rasere den. Men ikke engang pøbel eller tyver ville nær den selv om jeg la to tusenlapper lett synlig i framsetet. "

haha :D

Skrevet

den var morsom men fortsatt langt ifra annonsen på 318 til noekult som han hadde ute en gang :P (kom over den når jeg så etter bil) var på nippet før jeg ringte :P.. DET var en rå annonse det!

Skrevet

"Perfekt for ungene på lange turer. God å sitte i mens man venter på veihjelp.

AC stilles uavhengig foran og bak. Orginalt sykkelstativ for 3-4 sykler følger også med. Kjekt når man har fått motorstopp. Masse bil for pengene (tung og stor). "

:D

Jeg lo så jeg rista da jeg leste gjennom denne, lyste opp litt i en slitsom dag :D

Skrevet

"Oppgitt km stand= Miles. Multipliser km med 1.7?? Ikke sikker. Hadde jeg vært smart, hadde jeg ikke kjøpt Windstar."

Hahaha, sjefsannonse :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...