opeth84 Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Har noen 17" felger liggende som jeg ikke har brukt. Prøvde å montere de på min E39 i går, men de passet ikke. Skulle gjerne hatt de selv om de hadde passet. :/ Vurderes derfor for salg. To av dekkene er bare å kaste, mens de to andre kan brukes. Originalt piggdekk som er blitt tatt bort piggene på. Vil tro de skal passe E34 iallefall. ET20, 5bolt. Gi bud. Holder til i Ålesund.
opeth84 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 bump ingen? lekre felger. ny pris på de var 11 000 har jeg fått hørt. I temmelig god stand også. Alle senterkoppene er hele og følger selvsagt med.
opeth84 Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 Faenskap at du bor så langt unna da! Du har lyst på de ja? Synd de ikke passer til min bil, for skulle gladelig beholdt de selv. Digger de felgene her!
opeth84 Posted May 12, 2011 Author Posted May 12, 2011 bump nesten glemt av denne. fortsatt til salgs!
e34ose Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 kan komme og se på dem idag, om du har tid! hvor holder du til i ålesund?
opeth84 Posted June 8, 2011 Author Posted June 8, 2011 kan komme og se på dem idag, om du har tid! hvor holder du til i ålesund? hei igjen. Felgene står for tiden lagret i Ørsta sammens med andre bmw deler. Bor i nærheten av Moa.
Recommended Posts