316 Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Mangler bare en kraftig dose med lakkrens, og en runde polering. Lakken er full av sår og riper etter vinteren.. Fikk uansett gått over den både innendørs og utendørs i dag. Resultatet ble meget bra! Har enda ikke fått lagt om dekk, fant ut at hjulboltene ikke passa i dag... Edit: bilder koommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 ble fin den nye girkula... utrolig kjipt at felgene ikke passa da er det ikke 4X100 på Miniene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Sedär ja! Hörde att du skulle byta yrke till frisör!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Sedär ja! Hörde att du skulle byta yrke till frisör!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Roald, jo... Trenger andre hjulbolter, de orginale er for store. Og jeg fikk ikke med noen til felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Sedär ja! Hörde att du skulle byta yrke till frisör!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Da var felgene på! Kunne kanskje vært senket bittelitt, men skal gå ann å kjøre med den i Norge og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 ble kult det der, vurdert å sote ruter på den eller? tror jeg ville sotet i allefall bakrutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Ja, har vurdert det. Det er ikke en umulig oppgradering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Looking good! Hvilket understell er det på den? Den trenger 4-5cm senk tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Så vidt jeg vet orginalt, men det er meget stivt... Er jo liksom en "sportsbil" vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå