Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk Saltkjelen :)

Det blir nok ikkje ny bakfanger. Synes bakfangeren er fin slik den er :) Og orker ikkje tenke på å montere den engang, har høyrt det er myyye tilpassing... (pluss at eg føler eg har brukt nok penger på 'styling' til bilen nå. Skal heller bruke pengene til vedlikehold av bilen framover :) Er ein del servicer som begynner å nerme seg :)

Sideskjørtene skulle vert byttet ja :) Kommer kanskje med tida ...

Vurderer full-chrome grill ... Tenke tenke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er blitt skikkelig grom! Har prøvd å kikke litt etter den dei gangene eg har vert på Voss i det siste, men uten hell..

Takk :oops:

Hehe, den er ikke spesielt grom nå om vinteren på grunn av de fæle originale bmw felgene (les: 16 toms...)

Er du mye på voss? Du er ikke i den "gjengen" som kommer opp her for å sladde på flyplassen, vel? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kjenner til den :lol: E60 trenger ganske store felger igrunn, dei har veldig lett for å se små ut.

Er ikke ute på flyplassen å sladder nei, kjører endel med marinejegerer opp forbi voss og noen VIP turer til et hotell der borte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærre lækkert! behold grillen slik den er, ble pent med "lyktesenkerne" i lykta (som er orginalt), kanten på nyrene og leppa i omtrent samma farge :)

Leppa ER i samme farge som fangeren og resten av bilen. Det er bare rim som ligger på leppa :lol:

Men takk :)

My bad :P men så litt anderledes og rått ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir enormt mye finere. Jeg gjorde det på min tidligere E60 og det kunne ikke sammenliknes uten.. :-)

Bilder ? :D

Her er noen halvdårlige bilder som jeg har på denne pc'en. Hadde lakkerte reflekser til jeg byttet til M-tech fanger.. :-)

j1s3m36ak7lowjsu22xn.jpg

vjhfp2vsyigqjow3ykn7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...