Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se der ja :) Ikkje feil det der !! Gromt.

Takk for at du tok deg tid til å ta eit bilde ! (hjelper meg mye når eg skal ta ein beslutning om 1 eller 2 eksos ;) )

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

19" VS 20" på E60 spiller minimal rolle i forhold til komfort er mine erfaringer, og jeg har prøvd begge deler... for øvrig en pen bil du har kjøpt deg, gratulerer så mye :)

Skrevet

Kanskje det Caaatooo, men valget falt på 19", og vil holde meg til det, hehe :) Blir bra når senkesettet er montert håper eg :) bilen skriker etter å komme seg litt nermere bakken :)

Takk for det :) er strålende fornøyd med bilen til nå.

Skrevet

Super fin bil :wink: ... 290Hk er rått, men hvor mange NM dreiemoment ca? Er vel 500NM orginalt...

Skrevet

Forresten; Ser ut som 4x utblåset på den grå e60'n til kompisen din ikkje er heilt tilpasset? Ser ut som venstre potte er nermere skjørtet, og at heile "settet" peker mot venstre.. Eller er det bildet som lyver? (helsing bil-perfeksjonist :lol: )

Skrevet
Forresten; Ser ut som 4x utblåset på den grå e60'n til kompisen din ikkje er heilt tilpasset? Ser ut som venstre potte er nermere skjørtet, og at heile "settet" peker mot venstre.. Eller er det bildet som lyver? (helsing bil-perfeksjonist :lol: )

Det ser faktisk ut til å stemme d ja.. Han kjørte bilen inn hos GS på Bud, så d er de som har gjort jobben med montering og tilpassing..:) Faktisk aldri lagt merke til heller egentlig :applause: Men ja, den burde nok vært litt lengre ut til siden for å være jevn med venstresia :mrgreen:

Skrevet
Går det an å montere dumpventil på desse bilene, for å få ein finere turbolyd når automatkassa girer? Vil ikkje ha ein fæla ule-lyd som høyres mange kilometer slik som mange "sportsbiler" har montert :lol: ...men litt lyd? Høyrer ein liten "ule-lyd" om ein har ruta nede, men kun fører som høyrer den.

(sorry for mange teite spørsmål, er ikkje så dreven teknisk..)

Det er ikke vits å sette på dumpventil på diesel. Bensin biler har det pga de har et spjel som åpnes og lukkes og må derfor få slippi lufta ut for å holde turbo trykket opp, mens diesel ikke har dette spjelet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...