DanielMK Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Se der ja Ikkje feil det der !! Gromt. Takk for at du tok deg tid til å ta eit bilde ! (hjelper meg mye når eg skal ta ein beslutning om 1 eller 2 eksos ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 det hjalp deg i besluttningen om at du tar 2x2 ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 hehehe... lurer på det, ja hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 19" VS 20" på E60 spiller minimal rolle i forhold til komfort er mine erfaringer, og jeg har prøvd begge deler... for øvrig en pen bil du har kjøpt deg, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Kanskje det Caaatooo, men valget falt på 19", og vil holde meg til det, hehe Blir bra når senkesettet er montert håper eg bilen skriker etter å komme seg litt nermere bakken Takk for det er strålende fornøyd med bilen til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Her kommer ett lite bilde av eksosen.. Ble bare ett i forbifarten.. Fra hvilket merke er eksosen her fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Usikker på merket, men det er dette de selger på GS alle fall.. Han var der og monterte alt han som har bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Super fin bil ... 290Hk er rått, men hvor mange NM dreiemoment ca? Er vel 500NM orginalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Takk for det bmwZ Usikker på Nm. Men er vel godt over 600. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Forresten; Ser ut som 4x utblåset på den grå e60'n til kompisen din ikkje er heilt tilpasset? Ser ut som venstre potte er nermere skjørtet, og at heile "settet" peker mot venstre.. Eller er det bildet som lyver? (helsing bil-perfeksjonist ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riene Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Flott doning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Takk, Riene Nå er 19" Dotz Mugello felger med 8.5" framme og 9.5" bak på veg i posten, + senkesett Skal legge ut bilder når det er komt på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Forresten; Ser ut som 4x utblåset på den grå e60'n til kompisen din ikkje er heilt tilpasset? Ser ut som venstre potte er nermere skjørtet, og at heile "settet" peker mot venstre.. Eller er det bildet som lyver? (helsing bil-perfeksjonist ) Det ser faktisk ut til å stemme d ja.. Han kjørte bilen inn hos GS på Bud, så d er de som har gjort jobben med montering og tilpassing.. Faktisk aldri lagt merke til heller egentlig Men ja, den burde nok vært litt lengre ut til siden for å være jevn med venstresia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Går det an å montere dumpventil på desse bilene, for å få ein finere turbolyd når automatkassa girer? Vil ikkje ha ein fæla ule-lyd som høyres mange kilometer slik som mange "sportsbiler" har montert ...men litt lyd? Høyrer ein liten "ule-lyd" om ein har ruta nede, men kun fører som høyrer den.(sorry for mange teite spørsmål, er ikkje så dreven teknisk..) Det er ikke vits å sette på dumpventil på diesel. Bensin biler har det pga de har et spjel som åpnes og lukkes og må derfor få slippi lufta ut for å holde turbo trykket opp, mens diesel ikke har dette spjelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 ahh, skjønner. men, har alikevel sett / hørt diesel biler som har det montert ? og dei har den dere "pssssjjjt" lyden når det gires. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå