Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tenkte på dem andre.:) dimensjon er det på dem dotz? Og hva ligger slike på i pris? Send meg gjerne pm. Lekker bil!

Kjipt med dem stripene.

Skrevet

Sinnsykt lekkert med ripefri bil og skikkelig senk. Men E60 sluker felger og 19" ser nesten litt små ut :P

Skrevet
Sinnsykt lekkert med ripefri bil og skikkelig senk. Men E60 sluker felger og 19" ser nesten litt små ut :P

Takk! Ja, enig i at 20" er det "riktige" valget til e60. Men etter å ha fått på 19" og senket, så blei komforten såpass dårlig (i forhold til original med 16" felger) at eg neppe tørr sette på noen 20" felger. :lol:

Bilen var fantastisk å køyre med 16" felger og original høyde. Komfort-maskin .. Nå, er den finere å se på, men langt fra så behagelig å køyre..

Skrevet
Meget flott bil!

Takker så mye :)

Tenkte på dem andre.:) dimensjon er det på dem dotz? Og hva ligger slike på i pris? Send meg gjerne pm. Lekker bil!

Kjipt med dem stripene.

pm sendt :)

Skrevet

Enig eg også ... men slik vegene er her eg bur og må komme meg fram, så går det ikkje med 20 eller 21" . Eller, alt GÅR, men synes det er jævlig nok å køyre slik bilen er nå .. Kan faktisk gå så langt som å si at eg savner bilen slik den var original ! Men man må vel ofre litt for skjønnheten !? :)

...men på fine veier er den fantastisk å køyre etter felgene og senk kom på ! 8)

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...