DanielMK Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Er ikke noen som har et bilde av en blå e60 med mtech frontfanger, som kan photoshoppe på haman-style leppa i svart, og legge til sort grill? ...trenger hjeeeelp til å bestemme meg!! Edit: Det er ikke noen med photoshop skills som klarer å få denne e60'n blå? Og beholde grillen og leppa nederst i svart..? da ser eg iallefall sånn CA korleis det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Flott bil Bli feit med ny fanger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Flott bil Bli feit med ny fanger!! Takk Ja det trur eg den blir Må berre klara å bestemma meg for farge på 'leppa' nå, so blir det lakkering.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ingenting å tenke på ;p Det blir nok skikkelig rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ja - men spørsmålet er om det blir finere å lakke både fangeren og leppa i samme farge som bilen, og beholde chrome grillen ... Brukeren e46 320Ci på bimmer photoshoppa et bilde for meg, får se korleis sånn CA det blir Takk for hjelpa! Ser jo unektelig tøft ut ... Meeeen eg lurer på om det blir enda finere om eg lakkerer begge i blå eg, og beholder chome grillen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Skal jeg prøve å ta lippa og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ja om du klarer å lage leppa blå, og lage chrome kant rundt nyrene så hadde det vert koooonge ! Og få speilene blå og ? (føler meg kravstor eg nå ....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Vet ikke helt hvordan jeg lager chrome, men kan se om jeg finner noen toturials og se hva jeg får til : > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Om du gidder og har tid til det, så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Har helg nå jeg så skal se hva jeg får til :> Edit: Er greit og være 15 og ha mye tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Jeg ville definitivt gått for sorte nyrer og sort lippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Første gang jeg prøver og lage chrome så ikke heng meg ut for det.. Men ble nå helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ser mer originalt ut med lakkert list.. Men ble mer "sint" med sort lippe og nyrer synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Første gang jeg prøver og lage chrome så ikke heng meg ut for det.. Men ble nå helt greit Tusen hjertelig takk! Du er god i photoshop (jobber mye i photoshop selv i jobben som fotojournalist, men der er 'reglene' slik at man ikkje skal forandre på farger - kun korrigere - så akkurat det har eg null peiling på ) Har nå etter å sett bildene med svart leppe og grill - og blå og chrome, bestemt meg - det blir blå leppe og chrome grill. Selv om dei fleste meinte det omvendte over ...liker å holde bilene mine "clean" og stilren. Og mest mulig original i utseende. Har også chrome lister rundt vinduene. Tusen takk for hjelpa folkens! (og spesiell takk til e46 320ci ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 []http://i51.tinypic.com/33nkk5l.jpg[/]Første gang jeg prøver og lage chrome så ikke heng meg ut for det.. Men ble nå helt greit Tusen hjertelig takk! Du er god i photoshop (jobber mye i photoshop selv i jobben som fotojournalist, men der er 'reglene' slik at man ikkje skal forandre på farger - kun korrigere - så akkurat det har eg null peiling på ) Har nå etter å sett bildene med svart leppe og grill - og blå og chrome, bestemt meg - det blir blå leppe og chrome grill. Selv om dei fleste meinte det omvendte over ...liker å holde bilene mine "clean" og stilren. Og mest mulig original i utseende. Har også chrome lister rundt vinduene. Tusen takk for hjelpa folkens! (og spesiell takk til e46 320ci ) Njo, takker Er jo amatør jeg da Brukte bare ''Variations'' med en liten vri på Men jo null problem Edit: Kansje du kan lære meg litt hvordan jeg kan få ''dybde'' i bildene mine du da? slikt kan jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå