DanielMK Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Både 330 og 230TE min bruker litern på mila. Er jo ikke så galt da. Ein er ikkje skikkelig kar utan bil som bruker over liter'n på mila Hehehehe! Neida, er ikkje sååå gærnt forbruk. Men alle er jo så "fornuftige" for tida. Nå skal alle kjøpe bil med 90hk som bruker 0.4 på mila, går på elektrisitet osv... Uff uff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Ja, for de har det morsomt Bil koster så mange hundre tusen i året i Norge uansett at drivstoffet utgjør ikke de altfor store greiene hvis man ikke kjører mye da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Nja, det blir nok ein del flere tusen i året på drivstoff på bil som bruker 1l på mila sammenlignet med en ny Toyota Yaris som klarer 0.4... Men som du seier, dei har det morsomt Uff nei .. Synes alt under 200hk er dønn kjedelig igrunn Da bruker eg heller litt peng for å ha det morro ...som du skriver, begrenser ein køyringa så blir det ikkje så dyrt likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Men er jo egentlig ikke så veldig morsomt å kjøre på vei uansett hva man har.. Er jo så jævlig strengt alt sammen i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Ikke for å være slem, men jeg dro i fra en ST med diesel. Det var forrige generasjon da. Tok han på topp speed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Sikkert ein ST170 det da? 170hk i dei. Har prøvd 0-100 med 530D'n min vs ST'n, og 530d'n hadde ikkje sjangs. Ikkje oppover til 200km/t heller. Men klart det finnes dieselbiler som kjører fra ST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Har forresten et Mtech sideskjørt sett til salgs. 100% nytt og ubrukt, ikkje lakkert : viewtopic.php?f=14&t=192050 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå