Gå til innhold

Min 320i E36 cab! Selges til våren!

Reintz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg endelig fått bytta bremsene foran. Varsellyset for slitte bremser har lyst en stund, men jeg har ikke fått somla meg til å bytte. Bestemte meg for å oppgradere bremsene litt mens jeg først var igang :) Så det ble zimmerman skiver og green stuff klosser :wink:

Var forsåvidt en veldig grei jobb å bytte de, men jeg slet noe sykt med de to skruene som holder skiva på plass! Hodet på skrua var helt ødelagt, og de var nesten umulige å bore i. Etter 10 timer ( :o ) med 8 forskjellige bor, hammer og meisel, gassbrenner og grisepigg, var de gamle skivene endelig løse :P

jh2u9umv2gafyc8u8osw.jpg

Sånn så de gamle ut

yferdy93r8tu54p6bwbr.jpg

Av med kalipper og klosser

0l2d7gyya9sbr4cxdws8.jpg

De gamle klossene var modne for utskiftning :P

9oldbiwnggyhl3jg8cpq.jpg

j82oto77rpxhstznvlxp.jpg

Nye skiver :D

nzriq8txccsug70edl84.jpg

Gutta i arbeid

k667qxjh0ixtwkd9panf.jpg

Ene siden ferdig montert

45y9qwt5561p03m3bfwv.jpg

Slik ser det ferdig resultatet ut :D

Ble meget fornøyd med både utseendet og hvor bra det bremsa!

Neste gang blir det bremsebytte bak, men da bare originale skiver og klosser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft med cab på sommeren! e36 cab ser veldig bra ut også, samme gjelder e30 cab.

Justerbart og noe tøffe felger så har du ei knallvogn å slå i hjel solskinnsdager med!:)

Justerbart er på lista, men har et par andre ting som må prioteres først. Er litt rust som må fjernes, også har bakruta sett sine bedre dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har bilen vært på EU-kontroll idag, og det gikk jo veldig greit :D 0 feil!!

Eneste han sa var at jeg burde bytte de stab.stag foringene, men dette er vel ingen stor jobb?

Forøvrig har jeg fått fjerna all rust på bilen, og montert M-tech frontfanger :) (kommer bilder senere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig pen bil. Skaff deg noen chrome hjulbuelister. 2-3 tusenmetringer, å en alu vinge så er du i mål :lol: Neida..fra spøk til alvor så var det en nydelig bil med perfekt fargekombo. Ble utrolig bra med nye lykter,M-fanger og diffussor. Ta godt vare på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig pen bil. Skaff deg noen chrome hjulbuelister. 2-3 tusenmetringer, å en alu vinge så er du i mål :lol: Neida..fra spøk til alvor så var det en nydelig bil med perfekt fargekombo. Ble utrolig bra med nye lykter,M-fanger og diffussor. Ta godt vare på bilen :)

:P Takk, takk! Nå blir bilen snart satt inn for vinteren :( Har kjøpt meg en golf 2 som jeg skal ratte rundt i :P Til våren blir det scorpion effektanlegg og forhåpentligvis noen 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 months later...
Litt OT, men passer en sånn bakpotte en 318i 91' ? :P

Veldig fin og gjennomført bil!! Liker :)

Den som jeg har vil nok ikke passe, da den er til 320, men de har til 318 også :)

Hvis du går inn på www.koed.no så velger du E36, Nye deler, Tuning, Effektanlegg. Og litt ned på siden der så skal du finne samme eksos til 318 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...