Just-turbodiesel Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 tøft med cab på sommeren! e36 cab ser veldig bra ut også, samme gjelder e30 cab. Justerbart og noe tøffe felger så har du ei knallvogn å slå i hjel solskinnsdager med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Da har jeg endelig fått bytta bremsene foran. Varsellyset for slitte bremser har lyst en stund, men jeg har ikke fått somla meg til å bytte. Bestemte meg for å oppgradere bremsene litt mens jeg først var igang Så det ble zimmerman skiver og green stuff klosser Var forsåvidt en veldig grei jobb å bytte de, men jeg slet noe sykt med de to skruene som holder skiva på plass! Hodet på skrua var helt ødelagt, og de var nesten umulige å bore i. Etter 10 timer ( ) med 8 forskjellige bor, hammer og meisel, gassbrenner og grisepigg, var de gamle skivene endelig løse Sånn så de gamle ut Av med kalipper og klosser De gamle klossene var modne for utskiftning Nye skiver Gutta i arbeid Ene siden ferdig montert Slik ser det ferdig resultatet ut Ble meget fornøyd med både utseendet og hvor bra det bremsa! Neste gang blir det bremsebytte bak, men da bare originale skiver og klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 tøft med cab på sommeren! e36 cab ser veldig bra ut også, samme gjelder e30 cab.Justerbart og noe tøffe felger så har du ei knallvogn å slå i hjel solskinnsdager med! Justerbart er på lista, men har et par andre ting som må prioteres først. Er litt rust som må fjernes, også har bakruta sett sine bedre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Da har bilen vært på EU-kontroll idag, og det gikk jo veldig greit 0 feil!! Eneste han sa var at jeg burde bytte de stab.stag foringene, men dette er vel ingen stor jobb? Forøvrig har jeg fått fjerna all rust på bilen, og montert M-tech frontfanger (kommer bilder senere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Da har jeg fått tatt noen bilder med ny fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Skikkelig pen bil. Skaff deg noen chrome hjulbuelister. 2-3 tusenmetringer, å en alu vinge så er du i mål Neida..fra spøk til alvor så var det en nydelig bil med perfekt fargekombo. Ble utrolig bra med nye lykter,M-fanger og diffussor. Ta godt vare på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Skikkelig pen bil. Skaff deg noen chrome hjulbuelister. 2-3 tusenmetringer, å en alu vinge så er du i mål Neida..fra spøk til alvor så var det en nydelig bil med perfekt fargekombo. Ble utrolig bra med nye lykter,M-fanger og diffussor. Ta godt vare på bilen Takk, takk! Nå blir bilen snart satt inn for vinteren Har kjøpt meg en golf 2 som jeg skal ratte rundt i Til våren blir det scorpion effektanlegg og forhåpentligvis noen 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Ble bra med ny fanger, men synes du skulle lakkert calipperen samme farge eller vertfall sort/grå, ser litt shabby ut med en fin grønn klosse og calipperen ubehandlet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 I dag kom det en liten godbit ifra Koed Scorpion STW-M3 Blir enten montert neste uke, eller så venter jeg til våren, da jeg snart skal parkere bilen for vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Ah, nå blir det sikkert tøff lyd Skikkelig pen bil. Skaff deg noen chrome hjulbuelister. 2-3 tusenmetringer, å en alu vinge så er du i mål Haha lo godt nå! sikker på at du mente det når jeg leste første settning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemann95 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 liker det du har gjort med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Litt OT, men passer en sånn bakpotte en 318i 91' ? Veldig fin og gjennomført bil!! Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 liker det du har gjort med bilen Takk for det Blir en god del oppdateringer til våren. Har handla inn litt stasj iløpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Litt OT, men passer en sånn bakpotte en 318i 91' ? Veldig fin og gjennomført bil!! Liker Den som jeg har vil nok ikke passe, da den er til 320, men de har til 318 også Hvis du går inn på www.koed.no så velger du E36, Nye deler, Tuning, Effektanlegg. Og litt ned på siden der så skal du finne samme eksos til 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvor mye gav du du for potta? Skulle nesten hatt noe lignende på 320'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå