Gå til innhold

Originale eller replica?


Reintz
 Share

Anbefalte innlegg

Nei er ikke det jeg sier,men disse replica felgene han har ligner mine Incubus ved førsteøyesyn

Hva har det med saken å gjøre? Han lurer på om hans felger er originale M6 felger eller om de er replikaer av de originale.

Jeg tror det at foreløpig, kjører ingen andre biler i norge rundt med originale M6 felger bortsett fra nettopp M6.

De er dyre nye pluss at det er få skadede M6er man kan ta felgene av. Felgene ble dessuten levert i str 8,5+9,5x19 eller 9+10x19 så man merker fort om det er replikaer eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene er nok med stor sikkerhet replica. Du ser det godt på finish og detaljer.

Alle originale BMW-felger har delenr preget en plass på navet, enten bak senterkopp eller på baksiden. De fleste har også BMW-logo. Det går mange rykter om at det er BBS som har produsert alt av BMW-felger. Jeg har imidlertid et sett krysseikefelger fra E38 som er produsert av Fundo, norsk fabrikk som gikk konk for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe av det tristeste med alle dem som kjører med disse replicaene,er at de ofte mangler både BMW emblem på navkoppen,OG det lille M-klistremerket som sitter mellom eikene på navet,enda det så tydelig er plasser til dem der :S

Ja der er jeg enig. derfor jeg har kjøpt inn en del av de små M felg emblemene. Fikk bruk for 4 stk av de nå når jeg kjøpte replikahjul selv. Ser bedre ut når de er der ettersom det er tydelig plass hvor de skal sitte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...