Danniboy Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 så bra:P det er alltid morro å høre sånt... har vært på leting etter nye felger selv så foreløpig blir det Brock b1 10'' bak og 8,5'' foran:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 hm har fått ett lite problem med min e30... virker som om motoren drukner... har noe kluss med innslagsreleet så når jeg drar bilen i gang så virker det som om den bare drukner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 YEAHY jeg fikk din 1000 visning på tråden Har du enda ikke fått fiksett det med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 nei merkelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 ok litt framskritt på den det er byttet starter og rensket litt i motor rommet for unødvendige ledningen som var uten funksjon har også fjernet div strømtyver som jeg fant under rattstammen har også funnet ut at starteren mangler styrestrøm og at coilen får for lite strøm... mangler bare dette før bilen er på veien igjen... noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Originale Hartge felger t.s billig på koed,men de er vel kanskje litt kjipe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 hm ikke galt.... jeg tror jeg beholder de jeg har til jeg finner noen 9x16 borbet a felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 da har det skjedd noe med bilen min... jeg har jo hatt ett problem med å starte bilen men hørte bilen for første gang begynte å gi lyd ifra seg starteren slår inn men det virker som at coilen får for lite strøm får bare ett lite blink på apparatet med en gang jeg vrir om så det virker som om den "lader" opp til akkurat en puls for så å tappe seg.... noen forslag? mitt kort ligger på at hjernen er gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Har du testet batteriet og coilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 ja har byttet coil og byttet batteri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 er det forresten høyspenningsciol på prefacelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Nå sviver E30 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 nå er det lenge siden jeg har vært her inne bilen har desverre stått i garasjen i over 2år nå pga diverse motorproblemer og husbygging men nå begynner det å nærme seg da garasjen snart er ferdig og e30 skal inn... nå er det bytting av topplagerene bak og regulatoren til dynamoen. Ett lite teaser bilde som ble tatt i den gamle garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Denne likte eg:-), gleder meg te update:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Venter i spenning, meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå