bayerks-mach-werk Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Rød e30 coupe blir ikke feil,venter i spenning på updates her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 jeg må vel få ræva i gir å få kledd innvendig sånn at vinteren ikke blir så kald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 da lurer jeg på om jeg har lyst til å selge godbilen pga jeg ikke finner tid til den lenger. noen som har noe interesse for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 her er noen bilder fra når jeg flyttet bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Trist å selge denne, ser jo så fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 ja men føler jeg ikke har tid nok til å verdsette denne nydelige bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 kan du sende meg prisen på bilen på pm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Pris på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 pm sendt til begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 det varmer godt å se at så mange viser interesse for godbilen min og de siste bildene er tatt av bilen rett etter at beskyttelsen ble tatt av har ikke vasket den eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 da blir bilen lagt ut på finn om ca 11 dager til hadde jo håpet at denne skulle holde seg i bimmers miljøet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Pris på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrianhaugenkarlsrud Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Pris på pm? Mvh Adrian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå